• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: fars-53648

رئیس پلیس استان فارس:

دستگيري اعضاي باند سارقان جواهرات توسط پلیس فارس

دستگيري اعضاي باند سارقان جواهرات توسط پلیس فارس

فرمانده انتظامي استان فارس از دستگيري اعضاي باند 9 نفره سارقان طلا و جواهرات كه در پوشش خيرين از افراد مسن در شیراز سرقت کرده و به شهر ری فرار کرده بودند، توسط پلیس آگاهی فارس خبر داد .

به گزارش ایسنا منطقه فارس، به نقل از سایت پلیس فارس، سردار سرتیپ احمدعلي گودرزي در توضیح این خبر گفت:‌ در پي وقوع چندين فقره سرقت از افراد مسن و سرقت طلا و جواهرات توسط افرادي ناشناس با خودروهاي پژو پارس، سمند و تيبا، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي استان فارس قرار گرفت .

وي افزود: پس از بررسي و تحقيق از مالباختگان مشخص شد اعضاي باند سارقان حرفه‌اي با استفاده از خودرو سواري و چهره‌اي موجه با لهجه عربي و در پوشش افراد خير به بهانه اينكه مقاديري البسه و وجه نقد برای افراد نیازمند تهیه کرده‌اند، اعتماد افراد را جلب کرده و از آنان سرقت می‌کردند.

گودرزی ادامه داد: این افراد همچنین به بهانه اينكه مي‌خواهند طلا براي همسر خود خريداري كنند، درخواست مشاهده طلای مورد استفاده بانوان را كرده و با استفاده از غفلت مالباخته، این اشیاء قیمتی را می‌دزدیدند.

او گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي متوجه شدند سارقان پس از سرقت به شهر ري متواري شده و خود را مخفي كرده‌اند .

گودرزی گفت: پس از مشخص شدن رد متهمان، ماموران پليس آگاهي فارس با اخذ نيابت قضائي به شهرري اعزام شده و در يك عمليات موفق پليسي 9 سارق مورد نظر که در قالب یک باند فعالیت می‌کردند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي استان فارس ضمن یادآوری اینکه سارقان دستگیر شده حرفه‌ای بوده و در بازجویی‌ها به 50 فقره سرقت در شیراز اقرار کرده‌اند، گفت: متهمان بعد از تکمیل پرونده توسط پلیس آگاهی به مراجع قضایی تحویل و روانه زندان شده‌اند.

گودرزي از شهروندانی که با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست که برای شناسایی سارقان و طرح شکایت به پلیس آگاهی جنوب واقع در بلوار رازی شیراز مراجعه کنند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha