• پنجشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: fars-57192

هیچ حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) نشده است

هیچ حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) نشده است

روابط عمومی آستان مقدس شاهچراغ(ع) اعلام کرد که این حرم مطهر همواره ملجاء و پناهگاه امن همه مومنان بوده و تاکنون در این حرم شاهد هیچ حمله تروریستی نبوده ایم.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، روابط عمومی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با انتشار مطلبی در پاسخ به شایعات منتشر شده در فضای مجازی اعلام کرد:" با توجه به خبری که روز چهارشنبه مورخ ٢٢ خرداد ٩٨ به نقل از نايب رييس محترم كمسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي منتشر و موجب نگراني محبان ساحت نوراني امين ولايت حضرت شاهچراغ عليه السلام شده است، روابط عمومي و اموربين الملل آستان مقدس ضمن تكذيب خبر فوق و شايعه ي حمله ي تروريستي خشن به حرم مطهر به اطلاع مي رساند عليرغم آنكه كشور عزيزمان همواره هدف تهديدات امنيتي عناصر معاند و بدخواهان بوده و هست، به لطف خداوند متعال و عنايات كريمانه ي حضرت، و همچنين تلاش و مجاهدت شبانه روزي و بدون ادعاي نيروهاي امنيتي، نظامي و انتظامي، آستان مقدس تاكنون شاهد هيچ گونه حادثه تروريستي و امنيتي نبوده؛ و آرامش مشهود و ستودني بر فضاي حرم مطهر حاكم، و روند خدمت رساني و زيارت و توسل زائران و مجاوران گرانقدر در كمال آرامش و نظم برقرار است. به فضل الهي حرم مطهر حضرت شاهچراغ عليه السلام، همواره ملجاء و پناهگاه امن دلدادگان خاندان عصمت عليهم صلوات الله در جنوب كشور است . "

"از نخبگان سياسي و فعالان فضاي اجتماعي و رسانه اي نيز انتظار مي رود هنگام بيان نظرات و نحوه ي اطلاع رساني، جانب امنيت خاطر و آرامش قلب محبان اهل بيت علیهم السلام را در اولويت قرارداده و به تقويت خدمتگزاري بهتر، و امنيت و آرامش بيشتر حرم سوم اهل بيت علیهم السلام در ايران اسلامي مدد برسانند . "

به گزارش ایسنا، محمدمهدی برومندی، روز چهارشنبه 22 خرداد در جریان آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی فارس، با اشاره به توانمندی های دستگاه های امینتی و انتظامی، امنیت کشور را مثال زدنی توصیف کرده بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود اعلام کرده بود که حرم سوم اهل بیت هم در زمانی به عنوان یکی از اهداف حملات تروریستی بود که با شایستگی نیروهای امنیتی و انتظامی، آن توطئه خنثی شد.

به گزارش ایسنا، منظور از حرم سوم اهل بیت در سخنرانی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، شهر شیراز بوده که بعد از سفر مقام معظم رهبری به استان فارس، از سوی ایشان و به دلیل وجود حرم مطهر حضرت احمدابن موسی(ع) و دیگر امامزادگان واجب التکریم، به عنوان حرم سوم اهل بیت، خوانده و ملقب شد.

لذا به نظر می رسد برداشت غلط برخی از انتشار دهندگان اخبار برومندی، زمینه ایجاد و دامن زدن به شایعه ای مبنی براینکه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) هدف حمله تروریستی قرار گرفته شده است.

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha