• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: gilan-118392

حسینی خبر داد:

پیشرفت 50 درصدی مدول دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان

پیشرفت 50 درصدی مدول دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به پیشرفت بیش از 80 درصدی عملیات ساختمانی و تجهیزاتی مدول دوم تصفیه خانه آب گیلان، خاطرنشان کرد: این پروژه بطور کلی 50 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان،سید محسن حسینی در نشست خبری و بازدید جمعی از اصحاب رسانه استان گیلان از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان که امروز انجام شد،اظهار کرد:خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای میان مردم و مسئولین هستند.

مدیرعامل آبفای گیلان با تاکید بر ضرورت ارتباط مطلوب میان اصحاب رسانه و شرکت آب و فاضلاب شهری، افزود: این ارتباط باید گسترده و همه جانبه باشد تا مردم در جریان اقدامات این شرکت قرار گیرند.

وی با توجه به گسترش فضای مجازی، صداقت، دقت و سرعت را ویژگی بارز رسانه ها عنوان کرد و ادامه داد: پس از هوا، آب یکی از نیازهای اصلی بشر برای ادامه حیات است.

مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اینکه تصفیه فاضلاب  از عمده ترین فعالیت های این شرکت در جهت داشتن محیط زیست سالم است، ادامه داد: ظرفیت تصفیه خانه بزرگ آب گیلان سه هزار لیتر در ثانیه است که در حال حاضر آب 8 شهر در استان گیلان شامل رشت، انزلی، خمام، آستانه اشرفیه، کیاشهر، لاهیجان، لنگرود و کومله را تامین می کند.

وی تاکید کرد: با احداث این تصفیه خانه که بخش اعظم آن در غرب شهر رشت وارد مدار شد،فاضلاب هایی که وارد تالاب عینک می شد قطع کردیم که با ورود آن به تصفیه خانه، پساب ها با استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست وارد طبیعت می شود.

حسینی با بیان اینکه تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بیش از 15 سال پیش با ظرفیت 3 هزار لیتر در ثانیه ساخته شد، گفت: احداث مدول دوم را با کمک سرمایه گذار در کنار این تصفیه خانه آغاز کردیم که امیدواریم بابرنامه های پیش بینی شده تا پایان سال 97 این تصفیه خانه نیز وارد مدار شود.

وی با اشاره به پیشرفت بیش از 80 درصدی عملیات ساختمانی و تجهیزاتی مدول دوم تصفیه خانه آب گیلان، خاطرنشان کرد: این پروژه بطور کلی 50 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش ایسنا، در پایان اصحاب رسانه گیلان نیز سوالاتی در خصوص کیفیت و روند تصفیه آب عنوان کردند که توسط کارشناشان مربوطه پاسخ داده شد.

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha