• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: hamedan-51126
  • خبرنگار : 50038

راهیابی رزمی‌کار ملایری به مسابقات آسیایی باکو

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: حسین‌بهرام طجری رزمی‌کار ملایری در رشته پنچاک سیلات مجوز حضور در مسابقات آسیایی باکو را دریافت کرد.

غلامحسن اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، در این رابطه اظهار کرد: حسین‌بهرام طجری موفق به کسب مقام اول اردوی تیم ملی پنچاک سیلات جمهوری اسلامی ایران شد و زیر نظر مربیان کشوری خود را  برای مسابقات آسیایی باکو آماده می‌سازد.

وی اظهار کرد: طجری که چندی پیش به اردوی تیم ملی پنچاک سیلات جمهوری اسلامی ایران دعوت شده بود، توانست در این رشته ورزشی مجوز ورود به مسابقات آسیایی باکو را دریافت کند و خود را برای این مسابقات در اردوی تیم ملی آماده سازد.

اکبری در ادامه به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز توسط نونهالان بوکسور ملایری در مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان کشور اشاره و خاطرنشان کرد: بوکسوران نونهال ملایری که در مسابقات قهرمانی بوکس نونهالان کشور که در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار شد، توانستند با حضوری قدرتمند سه مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کنند.

وی افزود: محمدامین روستایی در وزن 50 کیلوگرم مقام اول، علی عباسی در وزن 55 کیلوگرم مقام دوم و محمدصالح بیگلریان در وزن 30 کیلوگرم مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه بانوان رزمی‌کار ملایری بر سکوی قهرمانی مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی استان تکیه زدند، گفت: ورزشکاران بانوی ملایری با حضوری قدرتمند با کسب 24 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز مقام قهرمانی مسابقات کیک‌بوکسینک قهرمانی بانوان استان را از آن خود کردند.

اکبری ادامه داد: تیم کیک بوکسینگ بانوان شهرستان ملایر به سرپرستی و مربیگری بهاره زندی و فاطمه امیری‌پری در 4 رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، توانستند با کسب 14 مدال طلا، 7 مدال نقره و 3 مدال برنز به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنند و کاپ قهرمانی را بر بالای سر خود ببینند.

وی ادامه داد: در رده سنی نونهالان، فاطمه افراسیابی، فاطمه ولیخانی، نازنین‌زهرا زندیه و فاطمه حسینی مقام اول، اسما غیاثوند، نازنین موسوی و مریم عباسی مقام دوم، زینب امینی و مبینا پیرحیاتی مقام سوم و در رده سنی نوجوانان، مهسا فتحعلیان و سمانه بیات مقام اول، سارا ترکزبان، فاطمه کریم‌حسینی مقام دوم و مرجان قمری مقام سوم را از آن خود کردند.

اکبری با بیان اینکه در رده سنی جوانان، مبینا یهرامی، نفیسه پیریایی، شیوا قمری، محدثه ابوالفضلی، فاطمه فیضی و نازنین غلامی مقام اول، فرزانه عزیزی و فرشته ترکاشوند مقام دوم را کسب کردند، گفت: در رده سنی بزرگسالان نیز رضوان حاتمی و مریم حقانی‌فر مقام اول این مسابقات را احراز کردند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha