• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: hamedan-51131
  • خبرنگار : 50051

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت در 25 نقطه همدان

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت در 25 نقطه همدان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: با توجه به دسیسه‌های منافقان از ابتدای انقلاب تا کنون حدود 17 هزار شهید ترور در ایران وجود دارد که در این میان شهیدان باهنر و رجایی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

وی افزود: تاریخ نشان از آن دارد که در میان ادیان الهی، اسلام و در بین کشور‌های جهان ایران بیشترین قربانیان سیاست‌ها و اقدامات خصمانه دولت‌های دنیا به ویژه آمریکا غاصب را داشته است.

فاضلیان با بیان اینکه شهیدان رجایی و دکتر باهنر نیاز امروز و فردای انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: این دو شهید بزرگوار اسوه علم و تقوا و در عین حال دولت مردان و مدیران مردمی و درد آشنا بودند که وجود چنین خصائلی در کارگزاران نظام اسلامی امری ضروری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه اخلاق مدیریتی و سبک زندگی شهدا عبرت‌آموز نسل حاضر و آیندگان است، عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر در خدمت به انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، محرومان و مستضعفان ذوب بودند.

وی گفت: رفتار این دو شهیدان والا مقام در حوزه‌های یاد شده سرمشقی است تا کارگزاران نظام در انجام فرامین ولی‌فقیه زمان، در خدمت به مردم و محرومان و در گفتار و کردار عامل به سیره شهید رجایی و باهنر باشند.

فاضلیان یادآور شد: بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به علت بررسی خیانت منافقان و ترور 17 هزار شهید در کشور به‌ویژه شهدای دولت باید با مشارکت مردم هرچه با شکوه و آبرومندانه برگزار شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه مراسم شهدای دولت همزمان با هشتم شهریور در 9 شهرستان استان همدان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف تبیین دیدگاه‌های شهیدان رجایی و باهنر در 25 نقطه از استان در مصلاهای نمازجمعه، حلقه‌های صالحین بسیج، مساجد، هیئات مذهبی، نشریات استان و شبکه استانی صداوسیما برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مراسم بزگداشت شهیدان رجایی و باهنر روز هشتم شهریور ماه رأس ساعت 10 صبح در مسجد مهدیه همدان برگزار می‌شود همچنین برگزاری نمایشگاه عکس و مسابقات فرهنگی هنری، فضاسازی و ارئه خدمات مختلف توسط دولت‌های ذیربط در از برنامه‌های جانبی این روز است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha