• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: hamedan-54869
  • خبرنگار : 50038

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خبر داد

فعالیت 72 کانون فرهنگی و هنری مساجد در ملایر

فعالیت 72 کانون فرهنگی و هنری مساجد در ملایر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به وجود 72 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح این شهرستان، گفت: با ثبت کانون‌ها در پورتال بچه‌های مسجد، یکپارچه‌سازی، نظارت و حمایت‌های مالی به صورت متمرکز و کشوری صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، غلامرضا جمالی‌زاده یکشنبه 2 اردیبهشت در جلسه توجیهی ثبت اطلاعات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ملایر، با اشاره به کمبود اعتبارات و امکانات تخصیص‌یافته به کانون‌ها در سال گذشته، افزود: با اعلام نیاز کانون‌های مساجد این اداره، همه ساله کمک‌ها و تجهیزاتی از قبیل قفسه، میز، صندلی و کتاب از سوی دبیرخانه کانون‌های مساجد استان دریافت می‌شود.

وی اظهار کرد: ممکن است مدیران بعضی از کانون‌ها در مواردی گله‌مند حمایت‌های صورت گرفته باشند اما در سال گذشته و فروردین امسال، 8 دستگاه کامپیوتر و 6 دستگاه دیتا و پروژکتور خریداری و به کانون‌هایی از شهر و روستا اهدا کردیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر ادامه داد: در راستای اجرای طرح کشوری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برای ثبت اطلاعات کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد، این جلسه توجیهی با حضور مدیران و کاربران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان برگزار شده است.

جمالی‌زاده گفت: هدف از ثبت اینترنتی کانون‌ها با توجه به تعداد کثیر کانون‌ها، رفع کاستی‌ها، ناهماهنگی‌ها، بهره‌مندی از نظرات مدیران و کارشناسان و دریافت حمایت‌های بیشتر بر اساس گزارش و سطح فعالیت‌های صورت گرفته در این مراکز است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌های ما در این زمینه اولویت‌بندی و ارزیابی میزان فعالیت کانون‌ها است و با توجه به تعداد کانون‌های شهرستان، اگر بتوانیم آنها را به خوبی حمایت کنیم همین تعداد هم برای فعالیت فرهنگی در مساجد ملایر کفایت می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با تأکید بر ثبت به موقع کانوهای مساجد در سامانه اینترنتی اعلام شده، ادامه داد: با ثبت کانون‌ها در پورتال بچه‌های مسجد، یکپارچه‌سازی، نظارت و حمایت‌های مالی به صورت متمرکز و کشوری صورت می‌گیرد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha