• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۷ / ۲۲:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: hamedan-56159

فرماندارنهاوند:

رویدادد۲۰۱۸فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت های گردشگری نهاوند است



 فرماندار  شهرستان نهاوند گفت: رویداد ۲۰۱۸ فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت های حوزه گردشگری شهرستان در سطح بین المللی است. ادارات در این راستا تمام برنامه های خود را ظرف مدت یک هفته ارائه دهند.

به گزارش ایسنا‌، منطقه همدان، مراد ناصری در جلسه شورای اداری اظهار کرد: تاکنون برای حوزه گردشگری اقدامات خوبی با کمک دستگاههای شهرستان انجام شده است واین عملکرد مثبت چیزی به جز مطالبه وانتظار عموم مردم از ظرفیت های گردشگری شهرستان نبوده است .

فرماندار نهاوند بخشی از سخنان خود به خدمت گزاری به مردم اشاره کرد و افزود: بنده نماینده دولت هستم و خود را از جنس این مردم می دانم و دولت نیز مرا ملزم به خدمت به این مردم کرده است ،لذا برای چندمین بار تکرار میکنم برای اینکه بتوانم گره ای از کار مردم باز کنم از هر ظرفیتی که در شهرستان باشد، بهره می برم تا بلکه بتوانم خدمت کوچکی به آنان بکنم.

 وی تاکید کرد: معتقد هستم که عمده مشکلات شهرستان به دست همین مدیران برطرف میشود، لذا تاکید می کنم که همه ما باید "نمی شود" را از ادبیات اداری حذف کنیم.

 ناصری گفت: از این به بعد ادارات برای تمامی مراسم ها و بازدیدهایی که حضور دارم به هیچ عنوان بنر خیر مقدم برای فرماندار نصب نکنند،دلیلی ندارد اداره ای از فرماندار نهاوند که خود میزبان است با عناوین"خیرمقدم" و " تشکر" در مراسمی برای بنده نزنید.

وی گفت:قطعی برق برنامه کشوری بود باید اجرا می شد، مردم گلایه می کردند که خاموشی ها در روستاهاست البته حق هم دارند، اما برای همه یکسان است.

وی با بیان اینکه مراکز خرید گندم را نمی شد قطعی برق اجرا شود چون صف تحویل طولانی می باشدافزود:مدیریت برق، روستاها را بیشتر مورد توجه قرار دهد، قطعی ها دو هفته بیشتر طول نمی کشد.

وی با بیان اینکه نهاوند قطب گردشگری است افزود:همدان ۲۰۱۸ ظرفیت خوبی است نباید غافل شد دستگاهها از امروز  تا یک هفته آینده فرصت دارند برنامه شان را برای این رویداد اعلام و ارائه دهند، دست شان خالی باشد باید پاسخ گوی مردم باشند.

وی افزود:اگر مسولی اعلام کرد برنامه ندارد تلاش کند دست خالی نباشد، سهم شهرستان را از ۲۰۱۸ همین برنامه ها که قرار است ارائه دهند، مشخص می کنند،برای حوزه گردشگری تلاش بسیاری کردیم و این نتیجه ها به حساب مدیران یا فرماندار نیست بلکه، مردمی که مطالبه کردن است.

وی افزود:اهل شعار و حزب و گروه نیستم، کاندید مجلس هم نیستم،اگر می توانید کمک کنید خدمت کنیم نمی توانید حاشیه نسازید و چیزی هم نگویید.

در ادامه رییس  اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند عنوان کرد:دو میلیارد تومان اعتبار هزینه شده میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در برنامه هایی از جمله برگزاری  نوروزگاه ها در سرابها، برگزاری همایش گردشگری، عملیات بهسازی وراه دستریی به سراب فارسبان، تبلیغات مراکز گردشگری نهاوند در قالب تیزر و بروشور برای رویداد ۲۰۱۸ در اصفهان، کیش، تهران و....می باشد.

محسن جانجان افزود:انجام پروژه روشنایی سراب فارسبان که در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم،ترمیم و مرمت ۴ بنای تاریخی،مطالعه بافت تاریخی نهاوند،اجرای  حصار نرده ایی پیرامون تپه گیان،بازنگری و شناسایی دشت نهاوند در سه بخش گیان،فیروران، برزول.کاووش تپه های فیروزان تپه یزدان،تملک ملک برای ادامه کاووش لائودیسه،مرمت اماکن های حمام حاج آقا تراب است.

وی با بیان اینکه ۳ اثر ناملموس نهاوند ثبت ملی شده است افزود:
معرفی ۱۵۰ طرح اشتغالزای صنایع دستی وگردشگری که تا کنون ۳ میلیارد تومان هم در این زمینه پرداخت شده است.

محسن جانجان با اعلام فعالیت های فوق در سه حوزه گردشگری،میراث فرهنگی و صنایع دستی اظهار داشت: همه دستگاهها می توانند برای معرفی بیشتر  نهاوند، به دبیرخانه ۲۰۱۸ برنامه ارائه دهند و سهم خود را از این رویداد بگیرند.

امام جمعه نهاوند در شورای اداری شهرستان نهاوند گفت: امریکا تصور کرد ایران با تحریم ها به آخر خط رسیده است و هرچه بخواهد موافقت می کند در حالی که اینطور نیست این مردمی که اینهمه سختی را تحمل کرده اند ،زیر بار زور نمی روند.

حجه الاسلام مغیثی افزود:مسولین باید توجه داشته باشند که مطالبات عموم مردم و جامعه را باید در نظر بگیرند و بر منافع خاص ترجیح دهند تا اگر خواصی ناراضی شدند خطری متوجه جامعه و نظام نخواهد بود.


  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha