• یکشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: hamedan-59792
  • خبرنگار : 50038

معاون فرماندار ملایر:

بیشتر طلاق‌ها در 5 سال اول زندگی اتفاق می‌افتد

بیشتر طلاق‌ها در 5 سال اول زندگی اتفاق می‌افتد

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ملایر با اشاره به اینکه بیشتر طلاق‌ها در 5 سال اول زندگی مشترک اتفاق می‌افتد، تأکید کرد: یکی از حلقه‌های مفقوده در این میان آموزش‌های به ‌روز و مستمر برای زوجین است که باید از سوی دستگاه‌های متولی جدی‌تر گرفته شود .

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، سعید کتابی ظهر یک شنبه 28 بهمن ماه در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی ملایر که با موضوع " کاهش طلاق " برگزار شد، نقش سازمان‌های مردم ‌نهاد را در این زمینه مهم ارزیابی و بیان کرد: تعداد زیادی از سازمان‌های مردم‌ نهاد در ملایر وجود دارد و فعالیت‌های خوبی نیز در حوزه‌های مختلف دارند و می ‌توانند در این زمینه نیز تأثیرگذاری بالایی داشته باشند .

وی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام و در قانون اساسی تأکید زیادی بر تشکیل خانواده، حفظ و صیانت از خانواده صورت گرفته است، اظهار کرد: علاوه بر تأکید در دین مبین اسلام، در قانون اساسی ما نیز بر قداست و تحکیم بنیان خانواده تأکید و وظایف دستگاه‌های متولی امر نیز مشخص ‌شده است .

کتابی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه تصریح کرد: یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور، هماهنگی همه دستگاه‌ها و افراد تأثیرگذار در جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه است .

وی خاطرنشان کرد: ملایر به‌عنوان یکی از شهرستان‌های مجری طرح کرامت در کشور بوده و اقدامات خوبی نیز در این زمینه در شهرستان صورت پذیرفته که منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان شده است .

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ملایر با بیان اینکه در حوزه ستاد بازآفرینی شهری فعالیت‌های مناسبی در مناطق حاشیه شهر ملایر صورت گرفته و همه این‌ها در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی است، گفت: دستگاه‌های متولی امر به ویژه نهاد های فرهنگی و اجتماعی در زمینه بررسی کارشناسانه ریشه‌های طلاق باید ورود جدی تری داشته باشند .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha