• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۷ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: ilam-47963

جانشین انتظامی استان با حضور در ایسنا:

تامین امنیت وظیفه‌ی همه‌ی ارکان جامعه است

تامین امنیت وظیفه‌ی همه‌ی ارکان جامعه است

  جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: تامین امنیت به تنهایی وظیفه‌ی نیروی انتظامی نیست بلکه همه‌ی ارکان جامعه از دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها گرفته تا سازمان‌های مردم‌نهاد همه باید در این زمینه نقش‌آفرینی کنند .

  سرهنگ "حسن کاظمی"با حضور در دفتر ایسنا، منطقه ایلام، با اشاره به  شعار هفته نیروی انتظامی با نام  "پلیس مقتدر، امین مردم" اظهار کرد: این شعار برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان انتظامی اتخاذ شده و خوشبختانه و با حمایت‌های معنوی معظم‌له، پلیس اقتدار خود در صحنه‌های مختلف به نمایش گذاشته شده و از طرف دیگر مردم، پلیس را امین خود دانند .

  وی با تاکید بر اینکه پلیس به دنبال جذب همکاری تشکل‌های مردمی، نهادها و بخش‌های مختلف جامعه برای ایفای نقش موثر خود در جامعه است، تصریح کرد: امنیت جزء لاینفک زندگی بشر است و پلیس امنیت عینی و روانی جامعه را مطلوب خود می‌داند .

  جانشین انتظامی استان ایلام ادامه داد: مردم شریف ما به خوبی می‌دانند که تامین امنیت به تنهایی وظیفه‌ی نیروی انتظامی نیست بلکه همه‌ی ارکان جامعه از دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها گرفته تا سازمان‌های مردم‌نهاد همه باید در این زمینه نقش‌آفرینی کنند .

 کاظمی، حفاظت و پاسداری از امنیت در ابعاد مختلف را وظیفه ذاتی نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: بر اساس این وظیفه‌ی خطیر، رده‌های مختلف در پلیس شکل گرفته و مشغول خدمات رسانی به مردم هستند و بررسی‌های میدانی و نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهد که پلیس مورد اعتماد مردم است .

وی با اشاره به رویکردهای وضعی و اجتماعی در موضوع پیشگیری گفت: تمام تلاش پلیس اجتماعی کردن پیشگیری است که مستلزم هم‌افزایی با دیگر نهادها ، دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد است .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha