• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-71946

کارخانه بازیافت گلپایگان نیازمند زمینی جهت ریجکت مواد بازیافتی

کارخانه بازیافت گلپایگان نیازمند زمینی جهت ریجکت مواد بازیافتی

شهردار گلپایگان گفت: زمین مورد نیاز ریجکتِ مواد بازیافتیِ کارخانه بازیافت، باید از طریق مبادی ذیربط از جمله محیط زیست استان تامین شود، شهرستان در این راستا همکاری خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایسنا _منطقه اصفهان در گلپایگان، محمدامین جمالی در مراسم نمادین روز زمین پاک در یکی از مدارس گلپایگان درخصوص اقدامات شهرداری به مناسبت این روز، اظهار کرد: توزیع 5 هزار کیسه پارچه ای جهت جایگزین کردن کیسه های پلاستیکی خرید، توزیع 5 هزار نسخه کتاب "شهردار کوچولو" در پنج جلد برای دانش آموزان اول تا چهارم دبستان و توزیع 5 هزار جلد کتاب "اصول شهروندی" برای دانش آموزان پایه های چهارم ابتدایی و بالاتر و... بخشی از اقداماتی است که شهرداری گلپایگان به مناسبت روز جهانی " زمین پاک" انجام داده است.

وی با بیان اینکه حدود هزار متر مربع نقاشی دیواری جهت زیبا سازی در سطح شهر انجام شده است، ادامه داد: تولید و نصب المان های شهری با موضوعات مربوط به احترام به محیط زیست نیز در برنامه کاری شهرداری قرار دارد. همچنین امیدواریم امسال بتوانیم سرانه فضای سبز را به ازای هر نفر یک متر افزایش بدهیم.

شهردار گلپایگان در خصوص کارخانه بازیافت گفت: حدود 80 درصد عملیات اجرایی ساختمان کارخانه بازیافت انجام شده است، اما نیاز به زمینی برای محل دفن ریجکت است که در این راستا نیز پیگیری های لازم انجام شده اما هنوز به نتیجه ای  نرسیده ایم، آمادگی داریم که  با مشخص شدن زمین دفن ریجکت،  20 درصد مابقی این پروژه را خیلی زود انجام دهیم تا کارخانه به بهره برداری برسد.

جمالی افزود: زمین مورد نیاز ریجکتِ مواد بازیافتیِِ کارخانه بازیافت، باید از طریق مبادی ذیربط از جمله محیط زیست استان تامین شود، که شهرستان در این راستا همکاری خوبی داشته است.

وی گفت: روزانه حدود 30 تن زباله از سطح شهر جمع آوری می شود که از منزل تا محل دفن فعلی برای هر کیلو زباله حدود 110 تومان برای شهرداری هزینه در بر دارد.

کد خبرنگار:13083

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha