• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۸:۰۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-71952

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

آموزش همگانی اولویت اصلی نیروی انتظامی در سال جدید است

آموزش همگانی اولویت اصلی نیروی انتظامی در سال جدید است
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: آموزش همگانی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است که مردم باید آن را فرا بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در اردستان، مهدی معصوم بیگی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: همه ما وامدار خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم. تاریخ مدیون شهدا و جانبازان است.

وی افزود: منطقه اردستان علما و بزرگانی را آفریده است و بیش از 500 شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است. مردم اردستان ویژگی هایی دارند که یکی از آنها روحیه تلاش و ایثار و قناعت پذیری است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ویژگی خوب مردم این منطقه باعث شده است تا مسئولیت اجتماعی همکاران ما در نیروی انتظامی بیشتر شود افزود: به همان میزانی که مردم و مسئولین برای تحرک بیشتر نیروی انظامی کمک کنند فرماندهی استان هم تشویق می‌شود تا به همان مقدار حساسیت بیشتری به خرج می‌دهد.

معصوم بیگی با اشاره به اینکه موضوع آموزش یکی از برنامه های نیروی انتظامی استان در سال جدید است افزود: آموزش های همگانی از اولویت های پلیس است که مردم باید فرا بگیرند.

وی افزود: اینکه اگر همه امنیت و آرامش را از مجموعه نیروی انتظامی بخواهیم اساسا به آن نظم و امنیتی که انتظار داریم نمی رسیم. باید دیگر مولفه ها نیز دخیل شود تا آن ارامشی را که میخواهیم بدست بیاوریم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه امروزه مطالبات از نیروی انتظامی بسیار زیاد است، افزود: تمام انتظارات و مقدورات باید جمع شود تا عملیاتی صورت پذیرد. نیروی انتظامی برای مردم جان می دهد.

همچنین علیرضا غیور فرماندار اردستان در این مراسم گفت: شهرستان اردستان از حیث مساحت از شهرستان‌های بزرگ استان اصفهان است. تامین امنیت منطقه کاری دشوار است که تا امروز شاهد امنیت پایدار بوده ایم.

وی افزود: جامعه هیچ گاه بدون جرم و جنایت نخواهد بود و مردم این شهرستان از موضوع امنیت پایدار نمره قابل قبولی را به نیروی انتظامی می دهند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه به دلیل گستردگی مساحت و قرار گرفتند شهرستان در جاده ترانزیت، مجموعه نیروی انتظامی نیاز است که از لحاظ نیروی انسانی تقویت شود افزود: نبود تجهیزات زیرساختی از دیگر مشکلات نیروی انتظامی شهرستان اردستان است. ساختمان اداری نیروی انتظامی شهر زواره قابل قبول نیست.

کد خبرنگار:  13095

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha