• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۷ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-73778

امجدی اعلام کرد:

صرفه‌جویی چهار میلیارد ریالی فرودگاه اصفهان در مصرف انرژی

صرفه‌جویی چهار میلیارد ریالی فرودگاه اصفهان در مصرف انرژی
مديركل فرودگاه هاي استان اصفهان گفت: فرودگاه اصفهان در سال 96 نسبت به سال 95، حدود چهار ميليارد ريال در مصرف انرژي صرفه‌جويي کرده است.

به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از فرودگاه بین المللی شهيد بهشتي اصفهان، حسن امجدي با اعلام اين خبر، اظهار کرد: سال 96 در فرودگاه اصفهان سه ميليارد و 922 ميليون و 673 هزار ريال در مصرف انرژي صرفه‌جويي شده است.

وي با بیان اینکه مدیریت مصرف انرژی بارها توسط مسئولان نظام مورد تاکید بوده و در این راستا کاهش مصرف انرژی در دستور کار اداره كل فرودگاه‌هاي استان اصفهان قرار گرفته است، افزود: برای تحقق این امر تلاش بسیاري انجام شده و اینک شاهد به ثمر رسیدن آن در اين فرودگاه هستیم.

مديركل فرودگاه‌هاي استان اصفهان گفت: ميزان صرفه جويي مصرف آب در سال 96 نسبت به سال 95 كاهش بيش از 20 درصدي را نشان مي دهد و اقداماتي كه در اين زمينه صورت گرفته شامل تفكيك آب شرب از آبياري فضاي سبز، به‌سازي شبكه اصلي آب شرب فرودگاه برای جلوگيري از هدر رفت آب و... است.

امجدي در خصوص صرفه‌جويي در ساير موارد مصرفي انرژي، افزود: گاز مصرفي فرودگاه در سال 96 نسبت به سال 95 بيش از 17 درصد و مصرف برق با وجود توسعه اماكن بيش از يك درصد كاهش داشته و اين امر در پي اقداماتي از جمله نصب آب گرمكن‌هاي خورشيدي، استفاده از پرژكتورهاي LED، جايگزيني پنل‌هاي LED بجاي چراغ هاي سقفي، تعویض کنتور های برق قدیمی و تبدیل به کنتورهای هوشمند به منظور کاهش خطای اندازه‌گیری، استفاده از پنجره‌هاي دو جداره و... انجام شده است.

مديركل فرودگاه‌هاي استان اصفهان گفت: موضوع صرفه‌جويي و كاهش مصرف انرژي در سال 97 نيز ادامه خواهد داشت.

کدخبرنگار: 13036

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha