• یکشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-79826

نهم اسفند ماه دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی در اصفهان برگزار می شود

دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی با معرفی 40 چهره انقلابی و چهره‌های ماندگار کارآفرینی نهم اسفند ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، میثم شکری ساز، رییس دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی امروز (یکشنبه) در نشست خبری دومین اجلاس ملی کارآفرینی در سال 97 اظهار کرد: در سال جاری تصمیم بر این است کسانی که در زمینه کارآفرینی با رویکرد جهادی فعالیت کردند را تجلیل کنیم و سعی داریم که افرادی که زحمت کشیدند و خوش درخشیدند برای اصفهان را دعوت کنیم.

وی ادامه داد: چهل چهره انقلابی در دو بخش، درگذشتگان و افراد در قید حیات که در زمینه کارآفرینی مدیریت جهادی داشته اند به عنوان چهره ماندگار سال معرفی می شوند.

شکری ساز با بیان اینکه مدل انتخاب بر اساس ارزیابی ها و شاخص های علمی است، تصریح کرد: مدل و شاخص های چهره های ماندگار جهادی دو هزار امتیاز دارد که شامل ۱۰۰۰ امتیاز برای کارآفرینی انصاف در کسب و کار، توسعه و تغییر کسب و کار و ...، ۳۶۰ امتیاز برای آثارها و پژوهش ها، تولید مقاله، تألیف و ترجمه کتاب، ثبت برند، ثبت پتنت و همچنین تولید نرم افزار ۴۰ امتیاز شخصی و فردی و انجام کار تیمی و ایجاد اشتیاق به کارآفرینی و .... است.

وی با اشاره به اینکه برای انتخاب افراد بیش از هزار رزومه را بررسی و از میان آنها ۴۰ نفر را انتخاب می کنیم، گفت: اصفهان دارای بهترین زیرساخت های توسعه اقتصادی در کشور است، اما امروز اصفهان اوضاع اقتصادی نامناسبی دارد، شاهد فرار شدید سرمایه ها از اصفهان هستیم. برای ما که یک زمانی شهر دوم ایران بوده ایم امروز از نظر کارآفرینی رتبه هفدهم هستیم و یکی از اهداف این اجلاس، ایجاد گفتمان کارآفرینی در میان جوانان است.

رییس دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی کشور تاکید کرد: سعی داریم در این اجلاس راه های برون رفت اصفهان از وضعیت رکود کارآفرینی را بررسی و گامی در این زمینه برداریم.

شکری ساز اظهار کرد: باید برای جوانان الگوسازی کنیم، باید بتوانیم اصفهان شناسی کنیم و اصفهان را به دولتی‌ها و نمایندگان بشناسانیم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha