• پنجشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-82941

رئیس هییت اسکی استان اصفهان:

در مسابقات کشوری همیشه روی سکو بودیم

در مسابقات کشوری همیشه روی سکو بودیم
رئیس هیئت اسکی استان اصفهان می‌گوید: سال گذشته در توسعه همگانی ورزش اسکی جزو برترین‌ها  در استان بودیم و برنامه‌های متعددی در این خصوص برگزار شد و در مسابقات کشوری همیشه روی سکو بودیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمود یسلیانی امروز (پنجشنبه) در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی در خصوص فعالیت های انجام گرفته اظهار کرد: هیئت اسکی استان اصفهان سال  گذشته در میان بهترین هیئت‌های کشور قرار داشت. در رشته‌های آلپاین و اسنوبرد سرمایه‌گذاری کردیم و خوشبختانه نتیجه آن را گرفتیم و ورزشکاران زیادی را معرفی کردیم.

وی ادامه داد: نبود امکانات در بخش اسکی صحرانوردی باعث موفق نبودن ما در این رشته بوده است و در سال جاری سرمایه‌گذاری بیشتری بر روی این موضوع خواهیم داشت.

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان اظهار کرد: سال گذشته در توسعه همگانی ورزش اسکی جزو برترین‌ها در استان بودیم و برنامه‌های متعددی در این خصوص برگزار شد. همچنین در مسابقات کشوری همیشه روی سکو بودیم.

وی تصریح کرد: بحث استعداد‌یابی از برنامه‌های شاخص هیئت اسکی در سال گذشته بود و نزدیک به 120 نفر در رده سنی 6 تا 12 سال دختر و پسر در این طرح شرکت کردند. همچنین میزبان المپیاد استعداد‌های برتر رشته اسنوبرد در دو بخش دختران و پسران بودیم.

یسلیانی خاطر نشان کرد: مسابقات مختلف قهرمانی استان را برگزار کرده و برای اولین‌بار کلاس مربی‌گری درجه 2 را در استان اصفهان برگزار کردیم؛ به همه مسابقات قرار گرفته شده در تقویم ورزشی فدراسیون اسکی در سال 98 تیم کامل از اصفهان اعزام خواهیم کرد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha