• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: kermanshah-76647

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

ظرفیت‌های مغفول مانده ورزش کرمانشاه را با نگاه برنامه‌ای بکار می‌گیریم

ظرفیت‌های مغفول مانده ورزش کرمانشاه را با نگاه برنامه‌ای بکار می‌گیریم
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در سال 97 با نگاه برنامه ای ظرفیت های مغفول ورزش کرمانشاه را بکار می گیریم.

به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، ارسلان حسینی امروز (27 فروردین) در نشست شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان، با بیان اینکه ورزش کرمانشاه در سال 96 علیرغم همه مشکلات توانست رشد خوبی داشته باشد، اظهار کرد: باید با نگاه برنامه ای ظرفیت های مغفول مانده ورزش استان را در سال 97 بکار بگیریم.

وی برلزوم وحدت و انسجام جامعه ورزش استان تاکیدکرد و افزود: متاسفانه عده ای در تلاش برای خدشه دار کردن این فضا هستند و چشم های خود را به روی نقاط مثبت و اقدامات خوب مجموعه ورزش و جوانان استان کرمانشاه بسته و سیاه نمایی می‌کنند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ مجموعه ای خالی از نقد نیست، گفت: هیچکس در هیچ جایگاهی نباید از نقد سازنده شانه خالی کند و همواره باید خود را در معرض نقد سازنده دانسته و در مقابل مطالب کذب، تخریب و سیاه نمایی رفتار منطقی و در چارچوب قانون داشته باشیم.

وی استفاده از تمامی ظرفیت ها در بخش نیروی انسانی را از جمله رویکردهای سال 97 اداره کل ورزش وجوانان استان عنوان کرد و یادآورشد: خوشبختانه در حوزه نیروی انسانی ظرفیت های ورزش و جوانان استان خوب است و تلاش می شود با ساماندهی این ظرفیت در راستای توسعه عملکردها گام برداریم.

حسینی همچینن بر تلاش همه دستگاه ها برای افزایش سرانه فضاهای ورزشی استان تاکیدکرد و گفت: توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در سطح جامعه مهمترین ماموریت ورزش و جوانان در حوزه ورزش است و باید برنامه ریزی لازم برای رسیدن به این هدف در سطح ستاد و شهرستانها بعمل آید.

وی در ادامه حمایت و استفاده از کالای ایرانی و صرفه جویی به شکل درست و منطقی را مورد تاکید قرار داد و گفت: استفاده و حمایت از کالای ایرانی وظیفه  تک تک اعضای جامعه ورزش و جوانان است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha