• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: kermanshah-76736

معاون استانداری کرمانشاه:

احزاب می‌توانند یاری‌رسان دولت باشند

احزاب می‌توانند یاری‌رسان دولت باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه گفت: احزاب نقش موثری در تلطیف و شادابی فضای جامعه بر عهده دارند و می‌توانند یاری رسان دولت در تدوین و اجرای برنامه‌ها و کادرسازی باشند.

به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، محمدابراهيم الهي تبار در نشست با اعضاي شوراي مركزي مجمع اسلامي فرهنگيان كرمانشاه  با بیان اینکه توسعه پايدار درجوامعي شكل مي گيرد كه  ابتدا  توسعه منابع انساني در آن  صورت  گرفته باشد، اظهار کرد: اعتقاد دارم جريانات و تشكل هاي سياسي مي توانند اين مهم را به سرانجام برسانند و به توسعه منابع انساني كمك كنند، به شرط اينكه نقش خود را به خوبي ايفا کنند.

وي با اشاره جايگاه احزاب و تشكل هاي سياسي در قانون اساسي و لزوم توجه به همه ابعاد آن گفت: ما قانون اساسي مترقي و پر ظرفيتي داريم. شهيد مطهري، شهيد بهشتي، شهيد دستغيب و...كساني هستند كه در تدوين قانون اساسي به احزاب و تشكلهاي صنفي توجه نموده و نقش داشته اند.

الهي تباربا تاكيد براينكه احزاب به عنوان سیاسی‌ترین رکن غیر دولتی در نظام سیاسی، همواره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، افزود: در همین راستا سعي داريم برای استفاده از ظرفیت‌های احزاب، برگزاری چنین نشست‌هایی بیش از پیش افزایش یابد.

 وي افزود: احزاب خودشان هم بايد در راستاي  آن رسالت تشكيلاتي كه دارند خوب عمل كنند. حزب بايد ضمن داشتن تئوري و ايده پردازي براي مسائل سياسي اقتصادي اجتماعي و فرهنگي نيز برنامه و نيروي انساني داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداري با بیان اینکه احزاب باید از نظر كمي و كيفي خود را تقويت كنند، گفت: همه باید در کنار هم برای رشد و توسعه هر چه بیشتر  تلاش كنيم.

 وي افزود: آماده شنیدن نقد منصفانه از همه گروه ها، جریان های سیاسی و فعالان مدنی هستيم، چراكه معتقديم نقد سازنده در بهبود شرايط نقش مهمي دارد و مي تواند در راستاي حل كاستي ها و نواقص به ما كمك كند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha