• شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۱۸:۱۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: khouzestan-100985

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

فعالیت 40 پزشک متخصص جدید در دانشکده علوم پزشکی آبادان

فعالیت 40 پزشک متخصص جدید در دانشکده علوم پزشکی آبادان
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز به فعالیت 40 پزشک متخصص جدید در محدوده تحت پوشش این دانشکده خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه خوزستان، دکتر علیرضا آموزنده، در حاشیه معارفه پزشکان متخصص جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توزیع این پزشکان بر اساس شاخص‌های درمان، امکانات بیمارستانی و نیازمندی‌های منطقه برای آبادان، خرمشهر و شادگان انجام شده است. 
 
وی با اشاره به نحوه توزیع این پزشکان در شهرستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: توزیع با توجه به مواردی همچون امکانات آموزشی و یا غیرآموزشی بودن بیمارستان، اجرایی می‌شود. 
 
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این پزشکان از سراسر کشور وارد این منطقه شده اند و امیدواریم با میزبانی خوب مردم آبادان، خرمشهر و شادگان، شاهد ماندگاری و ارائه خدمات پایدار این پزشکان در منطقه باشیم. 
 
وی افزود: خوشبختانه این ظرفیت در دانشکده علوم پزشکی آبادان وجود دارد که در صورت تمایل طرفین این پزشکان متخصص را به عنوان هیات علمی در دانشکده علوم پزشکی آبادان جذب کنیم. 
 
آموزنده با اشاره به فعالیت 138 پزشک متخصص در آبادان، خرمشهر و شادگان ادامه داد: از این تعداد، 60 پزشک در آبادان خدمات‌رسانی می‌کنند. 
 
وی به درخواست جذب 12 پزشک فوق تخصص برای محدوده تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان از وزارت بهداشت اشاره و تصریح کرد: درخواست جذب 12 پزشک فوق تخصص به وزارت بهداشت داده‌‍ شده که این درخواست با نظر مساعد وزارت مواجه شده است. هم اکنون سه پزشک فوق تخصص در منطقه فعالیت می‌کنند. 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha