• یکشنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۳ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: kordestan-15277

مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی کردستان عنوان کرد:

تهیه و توزیع سوخت جایگزین در زمان افت فشار گاز

مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی کردستان گفت: سوخت جایگزین امری ضروریست که نه تنها در زمان اجرای مانور بلکه در کل این ایام باید به طور کامل تامین و ذخیره شود تا در صورتیکه با افت فشار گاز روبرو شدیم آمادگی لازم برای جایگزین کردن سوخت را داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، فریدون یاسمی در جلسه ای که ظهر امروز در استانداری کردستان با عنوان مقابله با افت فشار گاز برگزار شد اظهار کرد: برگزاری مانور در کردستان اقدامی نو در مقابله با افت فشار گاز در استان است.
وی افزود: شرکت نفت در رابطه با تامین سوخت جایگزین مشکلی ندارد و برای تامین سوخت cng ها هم به اندازه کافی نفتکش وجود دارد و در سوخت رسانی به این مراکز مشکلی نخواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده های نفتی استان کردستان عنوان کرد: شرکت گاز باید زمان و چگونگی برگزاری مانور را به صراحت اعلام و پیش بینی کند تا شرکت نفت بتواند، سوخت را آماده و در زمان مقرر توزیع کند.
وی با اشاره به ضرورت تامین سوخت جایگزین تصریح کرد: با اطلاع رسانی قبلی شرکت گاز ادارات و مخصوصاٌ خبازی هایی که در برگزاری مانور گاز آنها قطع می شود، از جمله مکان های ضروری هستند که باید سریعاٌ نسبت به تامین سوخت جایگزین آنها اقدام شود.
وی یادآور شد: سوخت جایگزین ضرورتیست که نه تنها در اجرای مانور بلکه در این ایام باید به طور کامل تامین و ذخیره شود تا در صورتیکه با افت فشار گاز روبرو شدیم آمادگی لازم برای توزیع سوخت را داشته باشیم.
در ادامه این جلسه رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کردستان نیز اظهار کرد: کارگاه های آموزشی متعددی توسط کارشناسان برای مردم در فصل سرما برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: آمبولانس ها ی موجود تنها برای تردد در شهر آمادگی دارند و با توجه به کوهستانی بودن شهرستان مریوان تمام آمبولانس ها به وسایل گرمایشی مجهز می شوند و با همکاری هلال احمر برای تردد در مسیرهای کوهستانی هم آماده می شوند.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha