• شنبه / ۷ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: kordestan-18814

/دولت یازدهم؛ استقلال، عزت، غرور ملی/

بهره‌برداری از یک واحد تولید بتن آماده در سنندج

بهره‌برداری از یک واحد تولید بتن آماده در سنندج
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری گفت: در ششمین روز از هفته دولت، یک واحد تولید بتن آماده در این شهر به بهره برداری رسید.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، جلال اصغری در مراسم بهره برداری از این واحد تولیدی اظهار کرد: واحد تولیدی بتن آماده مجتمع تولیدی آبیدر یکی از عمده‌ترین تولید کنندگان بتونی استان است که با هدف ارتقاء کمی و کیفی و ایجاد درآمد پایدار احداث شده است.
 
وی افزود: این واحد تولیدی در زمینه تولید انواع فرآورده‌های بتونی و با تکمیل فاز دو این سایت، تولید قطعات بتنی، جدول، کف فرش و تولید سایر مبلمان پارکی اقدام می کند.
 
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری با اشاره به اینکه هزینه احداث این سایت تولید بتن 850 میلیون تومان می‌باشد، عنوان کرد: این مجتمع تولید بتن در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع احداث شده است.
 
وی تصریح کرد: برای احداث این سایت تولید بتن، دستگاه‌هایی شامل یک دستگاه بچینگ پلالت بتون با ظرفیت تولید 36 تا 40 مترمکعب بتن در یک ساعت و میکسر مخلوط کن بتن به ظرفیت 500 لیتر خریداری شده است.
 
اصغری ادامه داد: 2 دستگاه لوله انتقال سیمان هشت اینچی با ظرفیت 30 تُن انتقال سیمان در ساعت، دیواره دپوی مصالح جهت دانه‌بندی با چهار دریچه تخلیه پنوماتیکی مصالح در داخل باکت، کنترل تابلو فرمان به صورت فول اتوماتیک از نوع پردازشگر دیجیتال زیمنس و تله مکانیک، سیستم فرمان شامل پوش باتن از نوع مولر آلمان و تمامی کلیدهای گردان و شاسی‌های فرمان همگی از جنس مولر آلمان نیز از دیگر دستگاه‌ها و تجهیزات این واحد تولید بتن است.
 
وی بیان کرد: نمایشگر یک هزار و 500 کیلویی مصالح و 250 کیلویی سیمان و نشان دهنده به صورت فول اتوماتیک و در دسترس بودن درجه تنظیم انواع عیار بتن، کنتور آب جهت اندازه گیری دقیق و منظم آبرسانی به میکسر از نوع دیجیتالی یک هزار لیتری با ورودی و خروجی 2 اینچ به ظرفیت 20متر مکعب در ساعت، پمپ آبرسانی دو اینچ و... از جمله دیگر امکانات دستگاه‌های این سایت تولید بتن است.
 
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری خاطرنشان کرد: سه سیلوی ذخیره سیمان هر کدام به ظرفیت 30 تن سیمان در کل به ظرفیت 90 تن سیمان، دو دستگاه میکسر حمل بتن هر کدام به ظرفیت 9 مترمکعب، یک دستگاه کامیون کمپرسی ده چرخ جهت حمل مصالح خام و دو دستگاه بونکر حمل سیمان و یک دستگاه لودر جهت تجهیز این سایت فراهم شده است.
 
وی در پایان یادآور شد: با بهره‌برداری از این سایت تولید بتن علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای سازمان برای 10 نفر هم به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha