• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: kordestan-33020

در سنندج؛

نفرات برتر پنجمین جشنواره نمایشنامه خوانی منطقه‌ای "وتار" معرفی شدند

نفرات برتر پنجمین جشنواره نمایشنامه خوانی منطقه‌ای "وتار" معرفی شدند

نفرات برتر پنجمین جشنواره نمایشنامه خوانی منطقه‌ای "وتار" امروز در سنندج معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، نفرات برتر پنجمین جشنواره نمایشنامه خوانی منطقه ای "وتار" در موسیقی، صحنه خوانی، متن، کارگردانی، بازیگری مرد و بازیگری زن امروز چهار شنبه(25 مرداد) در پردیس سینما بهمن سنندج معرفی شدند.

در بخش موسیقی؛ جایزه نفر برگزیده به شاهین برازش برای نمایشنامه «عشق و سنگ» از استان آذربایجان غربی اهدا شد.

در بخش صحنه خوانی؛ جایزه نفر برتر به فاطمه عباسی برای نمایشنامه «تقاطع» از استان همدان اهدا شد.

در بخش نویسندگی؛ جلال تجنگی برای نمایشنامه «ابوبکر محمدی فاطمه محمدی» از سنندج به عنوان نفر اول معرفی شد، غلامرضا همتیان برای نمایشنامه «رسم پیر پروانه‌ها» از سنندج دوم و کامران شهدایی برای نمایشنامه «مشترک موردنظر» از همدان سوم شدند.

در بخش کارگردانی؛ سیدامیر حسین فاطمی برای نمایشنامه «تقاطع» از همدان حائز رتبه اول شد، علی اکبر نوربخش برای نمایشنامه «رسم پیر پروانه‌ها» از بیجار عنوان دوم را از آن خود کرد و پدرام رحمانی هم برای نمایشنامه «عشق و سنگ» از آذربایجان غربی رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش بازیگری مرد؛ علی اکبر نوربخش برای نمایشنامه «رسم پیر پروانه‌ها» از بیجار عنوان نخست را از آن خود کرد، کورش احمدی برای نمایشنامه «زمستان، بهار» از سنندج دوم شد و جایزه مقام سوم مشترک هم به اسماعیل پاشایی برای نمایشنامه «فراموشی» از سقز و پدرام رحمانی برای نمایشنامه «عشق و سنگ» از ارومیه اهدا شد.

در بخش بازیگری زن؛ میدیا زاکری برای نمایشنامه «رسم پیر پروانه‌ها» از بیجار به عنوان نفر اول معرفی شد، یلدا سیف اللهی برای نمایشنامه «تقاطع» از همدان دوم شد و نعیمه حامیان هم برای نمایشنامه «تقاطع» از همدان عنوان سوم را از آن خود کرد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha