• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۷ / ۲۱:۵۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: kordestan-38404

گام بلند شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج برای توسعه مراکز تفریحی و رفاهی

گام بلند شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج برای توسعه مراکز تفریحی و رفاهی

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج گفت: یکی ازبزرگترین و مجهزترین شهربازی های روباز غرب کشور به زودی در سنندج احداث می شود .

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، ارسطو گویلی در رابطه با اقدام شهرداری و شورای شهر سنندج در خصوص احداث شهربازی در سنندج، اظهار کرد: یکی از پیشرفته ترین شهر بازی های روباز در غرب ایران با همراهی شورای اسلامی دور پنجم، شهرداری سنندج و مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در پارک ملت سنندج کلنگ زنی خواهد شد .

وی افزود: این مکان نوستالوژیک سنندجی ها که سالها فاقد شهربازی و هرگونه تجهیزات مناسبی بود از اواسط سال 95 تحویل فردی شده بود که بعد از گذشت نزدیک به دوسال جز استقرار تجهیزات فرسوده و مستعمل سایر شهرها عملا کاری از پیش نبرده بود.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج عنوان کرد: در دوره پنجم شورا با پیگیری های کمیسیون سرمایه گذاری و سایر اعضای شورا، شهردار و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سنندج، پس از خاتمه پیمان فرد مذکور و تخلیه تجهیزات غیر قابل استفاده وی، با استفاده از مشاورین توانمند پکیج سرمایه گذاری جدیدی شامل طراحی و توجیهات فنی- اقتصادی برای این محل تهیه شد و با سرمایه گذاری بالغ بر 120 میلیارد ریال از طریق فراخوان عمومی به بخش خصوصی واگذار شده است .

گویلی ادامه داد: فاز اول این پروژه در مدت یکسال به بهره برداری می رسد و می تواند نمونه ای از بزرگترین پروژه های حوزه شهری با مشارکت بخش خصوصی در این دوره باشد .

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر سنندج بیان کرد: این شهربازی شامل بخش بزرگسالان، شهربازی مخصوص کودکان و نوجوانان، رستوران و مجموعه فود کورت، واحدهای خدماتی، پارکینگ اختصاصی و مجهز به پیشرفته ترین امکانات روز خواهد بود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha