• سه‌شنبه / ۶ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: kordestan-41356

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

تردد 28 هزار نفر از طریق مرز باشماق مریوان/ 67 هزار مسافر جابجا شده‌اند

تردد 28 هزار نفر از طریق مرز باشماق مریوان/ 67 هزار مسافر جابجا شده‌اند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از 25 اسفندماه تا پایان پنجم فروردین ماه جاری، قریب به   28 هزار مسافر ایرانی و خارجی از طریق مرز باشماق مریوان تردد کرده‌اند.

عبدالرحمن حسینی در در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه کردستان، اظهار کرد: در بخش داخلی از 25 اسفندماه تا پایان پنجم فروردین ماه جاری، تعداد سفر انجام شده درون استانی بالغ بر هفت هزار و 35 مورد و تعداد سفر انجام شده برون استانی هم سه هزار و 26 مورد بوده که در مجموع 10 هزار و 61 مورد سفر در این مدت در استان انجام شده است.

وی افزود: همچنین در بخش تعداد مسافران جابجا شده درون استانی 42 هزار و 749 نفر و تعداد مسافران جابجا شده برون استانی 24 هزار و 404 نفر بوده که در مجموع نشان دهنده جابجایی 67 هزار و 153 نفر مسافر در این ایام است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان عنوان کرد: در بخش بین المللی نیز از طریق مرز باشماق مریوان، تعداد مسافران ایرانی ورودی هفت هزار و 590 نفر و خروجی 14 هزار و 133 نفر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین تعداد مسافران خارجی ورودی از طریق مرز باشماق یک هزار و 936 نفر و خروجی چهار هزار و 285 نفر بوده که در مجموع در این ایام بالغ بر 27 هزار و 944 نفر مسافر ایرانی و خارجی از طریق مرز باشماق مریوان تردد کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این ایام در ناوگان حمل و نقل عمومی استان 250 دستگاه اتوبوس، 950 دستگاه مینی بوس، 900 دستگاه سواری کرایه و بالغ بر چهار هزار نفر راننده مشغول به فعالیت هستند.


  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha