• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۷ / ۲۲:۴۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: markazi-94936

دستگاه های برتر استان مرکزی در جشنواره شهید رجایی تجلیل می شوند

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی با بیان اینکه دستگاه های برتر استان مرکزی در جشنواره شهید رجایی تجلیل می شوند، گفت: شاخص های انتخاب برترین دستگاه در دو حوزه اختصاصی و عمومی بررسی خواهد شد .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رقیه یادگاری در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان مرکزی در خصوص برگزاری جشنواره شهید رجایی گفت: عملکرد 57  دستگاه اجرایی استان در این فرآیند مورد ارزیابی قرار گرفته و دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی که در هفته دولت در استان برگزار می شود، تقدیر می شوند .

یادگاری پیرامون ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان نیز خاطر نشان کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در پنج گروه عمومی، قضایی و اجتماعی، شرکت ها، بانک ها و بیمه ها، آموزشی و فرهنگی، سلامت و سازمان های حمایتی ، زیربنایی و تولیدی انجام شد که در این فرآیند از هر گروه یک دستگاه به عنوان دستگاه برتر انتخاب شده است .

وی همچنین در خصوص بهبود عملکرد دستگاه ها نسبت به سال قبل نیز گفت: همچنین عملکرد دستگاه هایی که نسبت به سال های گذشته بهبود داشته اند نیز بر اساس شاخص های اختصاصی و عمومی مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این دستگاه ها نیز پنج دستگاه برتر انتخاب و برای تقدیر در جشنواره شهید رجایی استان معرفی شدند .

رییس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی گریزی به شاخص های انتخاب دستگاه برتر زد و گفت:  شاخص های تخصصی بر مبنای وظایف و ماموریت های اصلی دستگاه ها است و شاخص های عمومی که در بین همه دستگاه ها مشترک است مواردی از جمله اصلاح نظام اداری، سازماندهی نیروی انسانی، دولت الکترونیک و بهبود فضای کسب و کار را شامل می شود .

یادگاری میز خدمت را یک مولفه از رعایت حقوق شهروندی دانست و خاطر نشان کرد: استقرار میز خدمت حضوری در نهادهایی که ارباب رجوع  زیادی دارند یک وظیفه است و همه دستگاه ها موظفند در راستای دسترسی آسان به مسئول مربوطه و افزایش کیفیت خدمات از این امکان استفاده کنند .

وی در خصوص هدف میز خدمت یادآور شد: میز خدمت در آینده با هدف ایجاد هماهنگی دستگاه های اجرایی با یکدیگر به صورت الکترونیکی به ارباب رجوع خدمات ارائه خواهد کرد .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha