• یکشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: markazi-97765

رقابت 1560 شرکت کننده در ششمین دوره مسابقات قهرمان کشوری دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با یبان اینکه ششمین دوره مسابقات قهرمان کشوری دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در قالب 7 رویداد ورزشی برنامه ریزی شده است، افزود: در گام اول پیش بینی حضور 2 هزار و 44 ورزشکار را داشتیم که این تعداد بر اساس سامانه پذیرش دانشگاه و اعلام آمادگی قبلی به هزار و 560 نفر رسید و توانستیم این تعداد را در این 7 رویداد ورزشی پوشش دهیم.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سید ابوالفضل تجلی در حاشیه مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور والیبال  دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی که به میزبانی استان مرکزی برگزار شد، هدف اصلی از برگزاری این رویداد را غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان و ایجاد یک فضای رقابتی سالم عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه دانشجویان از تمامی نقاط کشور در این رویداد ها شرکت می کنند هدف دیگر ما آشنایی دانشجویان و شرکت کننده ها با جاذبه های فرهنگی و تاریخی شهرهای مختلف کشور است.

تجلی نقطه قوت استان مرکزی را اراده قوی مسئولین برای پیشبرد برنامه ها و موقعیت جغرافیایی خوب این استان دانست و تصریح کرد: قرار گرفتن استان مرکزی در مرکز کشور و دسترسی آسان به آن باعث شده است تا شرکت کنندگان بتوانند با کمترین هزینه و زمان در استان و شهر اراک حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: بنابر تجربه ما از برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویان دختر و پسر دانشجویان کشور در سال 95 و به میزبانی شهر اراک، تصمیم بر آن شد که مسابقات والیبال پسران در استان مرکزی و شهر اراک برگزار شود.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به اینکه این دانشگاه رویکرد جدیدی را در حوزه رشته های ورزشی داشته است، گفت: رشته هایی که در سطح آموزش عالی کمتر به آن توجه شده است را ما در قالب منطقه ای و قهرمان کشوری در سطح دانشگاه برگزار می کنیم. برگزاری مسابقات پهلوانی و کشتی زورخانه ای در تیرماه سال جاری در شهر اردبیل، مسابقات والیبال ساحلی در شهر چابهار، مسابقات فوتسال ساحلی به میزبانی شهر بندر انزلی در آذر ماه سال جاری و مسابقات سه گانه به مناسبت دهه فجر در شهر کیش نمونه ای فعالیت های این دانشگاه در حوزه رویدادهای ورزشی است.

وی در خصوص برنامه هایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در زمینه رویدادهای ورزشی در آینده مد نظر دارد بیان کرد: برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در مرداد ماه سال آینده در شهر بجنورد و مهم ترین رویداد ورزشی یعنی پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه با پوشش 18 رویداد ورزشی و حضور بیش از 2 هزار و 500 دانشجوی دختر و پسر از برنامه های ما در سال آینده هستند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha