• یکشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: markazi-97770

نسخه آفلاین اپلیکیشن گردشگری استان مرکزی تهیه شد

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی ضمن معرفی نسخه آفلاین اپلیکیشن گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گفت: راه اندازی نسخه آنلاین نیازمند  دستورات لازم برای استفاده از دیتا سنتر و BTS استان در این زمینه است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، مسعود شهرجردی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی با اشاره به اینکه امسال مجموعه جهاد دانشگاهی بحث مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور را در استان پیش گرفته است، افزود: در این رابطه مجوزی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای راه‌اندازی این مرکز اخذ شد و فعالیت‌های خیلی خوبی را این مرکز با کمک دستگاه‌های اجرایی استان انجام داده است.

وی با بیان اینکه تولید اپلیکیشن گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان به عنوان یکی از کارهای خیلی خوب صورت گرفته در این مرکز است، گفت: تصمیم بر این است که این برنامه به 2 صورت آفلاین و آنلاین در اختیار گردشگران قرار بگیرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با بیان اینکه بحث آنلاین این برنامه در دستور کار است، ادامه داد: نسخه آفلاین این برنامه کاملا آماده شده و قابل بهره‌برداری و کلیه دیتاها احصا شده است و امروز نسخه آفلاین برنامه آماده است تا بتوانیم این برنامه را در مبادی استان و شهرها به گردشگران ارائه کنیم.

وی با معرفی امکانات این برنامه گردشگری عنوان کرد: سایتی به نام سوغات ایرانی در استان مرکزی راه‌اندازی شده است که به این برنامه لینک می‌شود، در نسخه آفلاین بحث جاذبه‌های استان مرکزی، نقشه‌ها و مسیرها، بازارچه صنایع‌دستی، سوغات، هتل‌ها و رستوران‌ها، خدمات رفاهی، آژانس‌های مسافرتی و سایر خدمات لحاظ شده است.

شهرجردی گفت: نسخه آنلاین این برنامه نیازمند تخصیص یک سرور اختصاصی است که با استفاده از امکانات استان و دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استان می‌توان این امر را محقق کرد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha