• یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ / ۲۰:۱۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: mazandaran-13436
  • خبرنگار : 50201

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر؛ مشعل گاز در 5 روستای تنکابن روشن شد

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر؛
مشعل گاز در 5 روستای تنکابن روشن شد

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر ، پروژه گازرسانی به 5 روستای شهرستان تنکابن با اعتباری بالغ بر  7 میلیارد و 776 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه مازندران،محسن عرب مقصودی مدیرعامل شرکت گاز مازندران بعد از ظهر امروز یکشنبه 16 بهمن ماه در این مراسم ،با اشاره به برخورداری 446 خانوار روستایی تنکابن با گازرسانی به روستاهای تودارگ،آبکله سر کوچک،آبگله سر بزرگ،گیل محله و لشگرک،افزود:برای گازرسانی به 5 روستای مذکور مجموعاً 17 هزار و 935 متر شبکه اجرا شده است.

 

وی با تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر،یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را فعالیت های حوزه عمران و آبادانی دانست و گفت:پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی هیچ گونه خدمات گازرسانی در مازندران وجود نداشت و همه خدمات پس از انقلاب و به برکت خون شهدای گرانقدر بوده است.

 

عرب مقصودی با بیان این مطلب که تاکنون 13 هزار و 514 کیلومتر لوله گذاری گاز در سراسر استان انجام شده است،به نصب 179 ایستگاه گاز در سراسر استان اشاره و اظهار کرد:تاکنون 563 هزار و 720 علمک در استان روی شبکه گاز نصب و 862 هزار و 872 مشترک در مازندران تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

 

وی 97 درصد خانوار شهری استان را بهره مند از نعمت گاز دانست و گفت:423 هزار و 141 خانوار شهری در استان تحت پوشش گاز طبیعی هستند.

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران،همچنین یکهزار و 819 روستا از مجموع 3 هزار و 81 روستای استان مازندران را قابل گازرسانی عنوان کرد و گفت:تا کنون 70 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند که یکهزار و 277 روستا را شامل می شود.

 

عرب مقصودی خاطرنشان کرد: مازندران رتبه اول گازرسانی به روستاها را در سطح کشور در اختیار دارد.

 

وی افزود:441 واحد صنعتی و کارخانه و 86 جایگاه CNG در استان مازندران تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha