• یکشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۳ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: orumiyeh-16421

سخنان ضد و نقیض مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه و عضو شورای اسلامی شهر!

سخنان ضد و نقیض مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه و عضو شورای اسلامی شهر!

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه گفت: اتوبوس های بی آر تی توسط اعتبارات شهرداری خریداری شده است.

اسماعیل الماسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی گفت: 15 دستگاه اتوبوس 18 متری به ارزش 650 میلیون تومان توسط  اعتبارات شهرداری ارومیه خریداری شده که 5 دستگاه در ایام دهه فجر و 10 دستگاه در سال 94 تحویل گرفته می شود.

وی افزود: برای بهره برداری بهتر از این اتوبوس ها ایجاد ایستگاه های مخصوص نیز در شرف انجام بود ولی متاسفانه با بروز اختلاف در سازمان شورای ترافیک این پروژه هنوز راکد باقی مانده است.

وی خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از آلودگی هوا در سال 92 ، 120 دستگاه از اتوبوس های فرسوده در سطح شهر بازسازی شده اند.

وی در ادامه گفت: در سال 89 ، 4 دستگاه اتوبوس خریداری شده که هنوز ایران خودرو این اتوبوس ها را تحویل نداده ولی در اولویت برنامه های خود قرار داده و امید می رود تا پایان سال جاری تحویل داده شوند.

اسماعیل الماسی افزود: همچنین یک هزار 670 دستگاه اتوبوس در سال جاری توسط دولت در سراسر کشور توزیع خواهد شد که سهم ارومیه به 40 دستگاه می رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال 94 توزیع 18 هزار دستگاه اتوبوس در سراسر کشور در دستور کار دولت است که این اتوبوس ها طی 4 سال آینده جایگزین اتوبوس های فرسوده خواهند شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه گفت: با وجود اتوبوس هایی که برای ارومیه در نظر گرفته شده ولی باز شهروندان 150 مسیر از نقاط مختلف شهر، از نبود اتوبوس و ناوگان حمل و نقل در این حوزه رنج می برد.

وی اعلام کرد: به منظور افزایش کیفیت کاری رانندگان اتوبوس دوره هایی با عنوان " آموزش اخلاق حرفه ای " توسط نیروی انتظامی برگزار می شود که تا به امروز 2 دوره از آن برگزار شده و مسمر ثمر واقع شده است.

لازم به ذکر است، چندی پیش رییس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با ایسنا، از انعقاد قراردادی فی مابین شهرداری ارومیه و ایران خودرو خبر داد و اذعان کرد: طبق قرار داد انعقاد شده در سال 91 تا 92، شهرداری هزینه خرید 30 دستگاه اتوبوس را به شرکت خودرو سازی ایران خودرو پرداخت کرد، ولی متاسفانه به علت افزایش یک باره قیمت ها در آن بازه زمانی، شرکت ایران خودرو از تحویل اتوبوس های خریداری شده امتناع می کند.

 وی همچنین مدعی شده بود، اخیرا 5 دستگاه اتوبوس توسط این شرکت به شهرداری ارومیه تحویل داده شد که هنوز سرنوشت 25 دستگاه دیگر بلاتکلیف است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha