• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: qazvin-35835

انهدام باند توزیع چک پول‌های جعلی در آبیک

انهدام باند توزیع چک پول‌های جعلی در آبیک
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از انهدام باند توزیع چک‌پول‌های جعلی در شهرستان آبیک خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین،
سرهنگ سلمان امیری جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان آبیک در پی کسب خبر از منابع و اقدامات اطلاعاتی از فعالیت چند نفر در زمینه توزیع چک‌پول جعلی در سطح شهرستان آبیک مطلع شده و شناسایی و دستگیری مجرمان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام گشت‌های نامحسوس و مراقبت‌های لازم متهمان را با یک دستگاه خودروی پژو 405 شناسایی و آنان را که قصد وارد کردن چک‌پول جعلی به بازار از طریق  را داشتند در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو تعداد 17 فقره چک‌پول 500 هزار ریالی کشف و متهمان به مقر پلیس منتقل شدند.

وی اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به این اقدام مجرمانه به سرکردگی فردی در شهرستان البرز اعتراف کردند.

امیری یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای پلیسی، سرکرده باند را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در بازرسی بدنی از وی تعداد 31 فقره چک‌پول 500 هزار ریالی و در بازرسی از خودرو 61 فقره چک‌پول 500 هزار ریالی که به صورت ماهرانه در خودرو 405 جاساز شده بود، را کشف کردند.

جانشین انتظامی استان با اشاره به اینکه در مجموع 190 چک‌پول به مبلغ  54 میلیون و 500 هزار ریال کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha