• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۷ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: qazvin-39835

معاون اقتصادی استاندار:

برای برگزاری کنگره شهدا از ظرفیت دستگاه‌ها استفاده می‌شود/ هیچ قصوری پذیرفته نیست

برای برگزاری کنگره شهدا از ظرفیت دستگاه‌ها استفاده می‌شود/ هیچ قصوری پذیرفته نیست
معاون اقتصادی استاندار گفت: کنگره سه هزار شهید بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و معنوی استان است و در این راستا از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای هرچه باشکوه‌‎تر برگزار شدن کنگره شهدا استفاده خواهد شد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین،
منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار در کمیته پشتیبانی کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی باید در اختیار برگزاری کنگره شهدا قرار بگیرد و قصوری در این زمینه از مدیران پذیرفته نیست.

وی ادامه  داد: برنامه‌های کمیته‌های حمل‌ونقل و اسکان با توجه به قابلیت‌های استان قزوین به خوبی برنامه‌ریزی شده است و مشکلی در این حوزه‌ها وجود ندارد.

رئیس کمیته پشتیبانی کنگره سه هزار شهید استان قزوین ابراز کرد: با تمام فرمانداری‌ها در جهت اعزام خانواده‌های معظم شهدا هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا آنان را با تکریم فراوان برای حضور در این کنگره عظیم همراهی کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرکت مسئولان لشگری و کشوری و میهمانان خارجی در این کنگره بزرگ همه تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

این مسئول عنوان کرد: نمایشگاه‌های معرفی توانمندی‌های استان برای آشنایی تمام مدعوین در حاشیه این کنگره در نظر گرفته شده است که امیدواریم موجب شناخت بیشتر از ظرفیت‌های این سرزمین شهیدپرور شود.

حبیبی تصریح کرد: در بحث نمایشگاه جانبی که قرار است برگزار شود مسائل جنبی به نمایش گذاشته خواهد شد که شامل تولیدات استانی و آثار شهدا خواهد بود.

معاون امور اقتصادی استاندار در پایان یادآور شد: مقدمات کار فراهم و روند امور با تقسیم‌کار مناسب شروع  و مشارکت دستگاه‌ها متولی در حال پیگیری است و در این راستا تلاش می‌کنیم این‌کنگره هم شأن شهدا آبرومندانه  برگزار شود.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha