• یکشنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: qazvin-42401

حوادث رانندگی قزوین 3 کشته بر جای گذاشت

حوادث رانندگی قزوین 3 کشته بر جای گذاشت
براثر واژگونی سواری پژو 207 در آزادراه «قزوین –رشت» راننده و سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری گفت: ساعت 06:20 روز گذشته پانزدهم تیرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک پژو 207 در آزادراه «قزوین – رشت» بعد از تونل «شیرین سو» بلافاصله گشت تصادفات برای بررسی در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین افزود: با حضور عوامل پلیس‌راه مشخص شد سواری پژو 207 با یک سرنشین از جاده خارج و واژگون شده است و راننده و سرنشین خودرو به علت شدت ضربه وارده در محل جان باختند.

بیگلری با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس‌راه علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند از رانندگان خواست: هنگام رانندگی از سرعت مجاز و مطمئنه استفاده و به علائم نصب‌شده در محورها که حامل هشدار و پیام ایمنی و سلامت برای رانندگان است، توجه جدی کنند.

کودک پنج‌ساله قربانی بی‌احتیاطی راننده پژو 405

وی در خصوص حادثه‌ای دیگر عنوان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در ابتدای شهر محمدیه جنب برج دادگستری بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

این مسئول بیان کرد: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، عابر پیاده که کودک پنج‌ساله بوده پس از برخورد با خودروی پژو 405 مصدوم و بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل‌شده است.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین افزود: برابر اطلاعات واصله متأسفانه این کودک ساعتی بعد از انتقال به بیمارستان براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

بیگلری بابیان اینکه کارشناسان علت حادثه را عدم توجه به جلو راننده سواری پژو 405 بیان کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از رانندگان خواست برای پیشگیری از وقوع این حوادث تلخ ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند و تمرکز لازم را حین رانندگی داشته باشند.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha