• چهارشنبه / ۱۹ تیر ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: qazvin-42424

انهدام باند سارقان خودرو با 25 فقره سرقت در قزوین

انهدام باند سارقان خودرو با 25 فقره سرقت در قزوین
فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو و محتویات داخل خودرو و کشف 25 فقره سرقت در قزوین خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین،
به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت خودرو به پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت‌زنی‌های هدفمند، دو سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجوئی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به پنج فقره سرقت خودرو و 20 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و پنج نفر مالخر را به‌عنوان خریدار وسایل سرقتی معرفی کردند که مأموران پلیس در یک عملیات ضربتی مال‌خران را در مخفیگاهش دستگیر و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

حاجیان در پایان با اشاره به اینکه اموال مسروقه کشف‌شده از سارقان پس از شناسایی مالباختگان رد مال شد، خاطرنشان کرد: اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و مدارک هویتی در داخل خودرو و در معرض دید برای سارقان وسوسه‌انگیز است لذا از شهروندان خواست از گذاشتن هرگونه وسیله باارزش در معرض دید داخل خودرو خودداری و خودروهای خود را ضمن اینکه در مکان‌های خلوت پارک نکنند به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha