• پنجشنبه / ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: qazvin-42616
  • خبرنگار : 50064

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان منصوب شد

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان منصوب شد
همزمان با چهارمین جلسه شورای اداری شهرتان تاکستان با حضور مهدی حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، کورش عزیزی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان منصوب شد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، جلسه شورای اداری تاکستان برگزار شد، در این جلسه از خدمات چهار ساله رسول فراهانی فرماندهی پیشین انتظامی شهرستان تجلیل و کورش عزیزی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.

این جلسه با حضور آیت الله اسلامی امام جمعه شهر تاکستان، بهمن طاهرخانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مهدی حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین و جمعی از مسئولان برگزارشد.

در این جلسه رضا طاهری فرماندار تاکستان ضمن تشریح عملکرد این حوزه در سطوح عمرانی، فرهنگی و کشاروزی در سطح شهرستان گفت: با توجه به وضعیت اقلیمی و جغرافیای شهرستان توجه به شاخص توسعه کشاورزی در اولویت فرمانداری قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: اعتبارات درخواست شده از استان بیشتر برای گسترش گلخانه یکصد هراز هکتاری نودهک برنامه‌ریزی شده است.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم شهرستان تاکستان درمجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: انسجام و استحکام در مباحث امنیتی زمانی حاصل می‌شود که امنیت وجود داشته باشد، نیروی انتظامی زمانی می‌تواند امنیت را گسترش دهد که بتواند انسجام و اتخاد را با مشارکت مردم در کشور نهادینه کند.

وی در ادامه با تشکر از زحمات چندین ساله فرمانده انتظامی سابق شهرستان خطاب به سرهنگ کورش عزیزی فرماندهی جدید انتظامی شهرستان تاکید کرد: فلسفه ایجابی مسئولیتی ما بر مبنای خدمت به مردم بنا نهاده شده است از این روی با درک فشارهای معیشتی و تنگناهای درآمدی مردم با توجه به وضع موجود شهرستان اهتمام ویژه‌ای در مسئولیت شناسی، عدالت محوری و مردم دوستی را داشته باشید.

آیت‌الله علی اسلامی امام جمعه شهر تاکستان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با استناد به آیه قرآن بر امر خلیفه الهی انسان‌ها بر روی زمین عنوان کرد: هر مسئولی که بتواند باری از روی دوش مردم بردارد و آلام آنان را کاهش دهد به عنوان نماینده و خلیفه خداوند بر روی زمین محسوب می‌شود و بر همین اساس از مسئولین حاضر در این نشست خواست که با انسجام و نادیده گرفتن حواشی با خدمت به مردم درحفظ نظام، آرمان‌های امام و انقلاب بکوشند.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین دراین آیین با اشاره به شرح وظایف پلیس انتظامی در 1200حوزه گفت: با استناد به بیانات مقام عظمی ولایت در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی براصل جوان‌گرایی کورش عزیزی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان منصوب می‌شود که امید است با اقتدار کامل در برقراری نظم وایجاد امنیت اجتماعی با مشارکت مردم بتوانند ایفای وظیفه نمایند.

وی درادامه تصریح کرد: برحسب ماده 36 مجازات اسلامی و مصوبات شورای فرهنگی پلیس انتظامی با تمام تدابیر برعلیه کشف حجاب و مظاهر بی‌عفتی اهتمام کافی و وافی را در استان اولویت کرده و همچین به همت دستگاه‌های اداری و مشارکت مردم افتخار داریم که برطبق آمار کشوری نسبت به سایر استانها شاهد کاهش ده درصدی جرائم در سطح استان و شهرستان باشیم.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha