• چهارشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: qazvin-42740

تشویق دانش‌آموزان ممتاز توسط کانون معلولین توانا در قزوین

تشویق دانش‌آموزان ممتاز توسط کانون معلولین توانا در قزوین
بیست‌ویکمین جشنواره تشویق دانش‌آموزان ممتاز به همت کانون معلولین توانا از 30 مرداد به مدت چهار شب برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، جشنواره تشویق دانش‌آموزان ممتاز در سومین دهه از عمر خود از امشب در محل کانون معلولین توانا کار خود را آغاز می‌کند.

محمدرضا هادی‌پور، عامل کانون معلولین توانا، در گفت‌وگو با ایسنا، در این خصوص گفت: این جشنواره با هدف اطلاع‌رسانی، فرهنگسازی، اصلاح نگرش‌های عمومی نسبت به معلولیت، تقویت سطح علمی و آموزشی جامعه، ایجاد فضایی شاد و سالم برای خانواده‌ها و اثبات توانمندی‌های معلولان برگزار می‌شود.

هادی‌پور بیان کرد: حدود هزار دانش‌آموز ممتاز در جشنواره بیست‌ویکم ثبت‌نام کرده‌اند که در شب‌های جشنواره به همراه خانواده‌هایشان در این برنامه فرهنگی حضور خواهند یافت.

وی افزود: کانون معلولین توانا متولی امور تربیتی و آموزشی در جامعه نیست اما ازآنجاکه خلاءهای زیادی در خصوص توجه به معلولان و توانمندی‌های آن‌ها وجود دارد بنابراین این مجموعه با احساس ضرورت و وظیفه در این زمینه وارد عرصه فعالیت شده است.

هادی‌پور همچنین با بیان اینکه کانون توانا در دو دهه گذشته با برگزاری این جشنواره تلاش کرده تا مشکلات و در مقابل آن توانایی‌های معلولان را به جامعه منعکس کند، ادامه داد: این اقدام به مدیران در اتخاذ تصمیمات مناسب و به عموم مردم در توجه به شهروندان دارای معلولیت کمک بزرگی می‌کند.

به گزارش ایسنا جشنواره بیست‌ویکم از چهارشنبه 30 مرداد تا دوم شهریور، از ساعت 20:30 تا 24 در محل کانون معلولین توانا برگزار می‌شود.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha