• پنجشنبه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: qazvin-42847

استاندار قزوین:

راه نجات کشور توجه به وحدت و انسجام ملی است

راه نجات کشور توجه به وحدت و انسجام ملی است
استاندار قزوین گفت: راه نجات کشور توجه به وحدت و انسجام ملی و پرهیز از دامن زدن به اختلافات است، امروز که دشمنان، از درون و از طریق تخریب سرمایه‌های اجتماعی سعی بر فروپاشی نظام‌دارند ما باید هوشیار باشیم که ابزار دشمن نشویم.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور در مراسم معارفه خود به‌عنوان استاندار جدید قزوین، تصریح کرد: استان قزوین نگینی ارزشمند در جوار پایتخت است که درگذشته پایتخت ایران بوده، قزوین چه در دوران مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی و چه دوران پرافتخار دفاع مقدس جایگاه ویژه‌ای دارد، وجود اقوام و جریان‌های سیاسی متنوع در قزوین نشان‌دهنده پویایی و بالندگی فضای سیاسی و اجتماعی این استان است.

وی افزود: استان قزوین هنوز با آنچه شایسته آن است فاصله زیادی دارد، اگرچه در دولت‌های بعد از انقلاب به همت مدیران قدم‌های مهمی برای توسعه آن برداشته‌شده است اما این اقدامات متناسب با ظرفیت‌های موجود نیست.

استاندار قزوین اظهار کرد: برای رسیدن به جایگاه شایسته نیاز به اهتمام ویژه همه مسئولان، نمایندگان مردم در مجلس و شوراها، نخبگان، دانشگاهیان و مشارکت آحاد مردم به‌ویژه جوانان و بانوان داریم و نباید به اختلافات مخرب دامن بزنیم.

وی یادآور شد: راه نجات کشور توجه به وحدت و انسجام ملی و پرهیز از دامن زدن به اختلافات است، امروز که دشمنان، از درون و از طریق تخریب سرمایه‌های اجتماعی سعی بر فروپاشی نظام‌دارند ما باید هوشیار باشیم که ابزار دشمن نشویم.

جمالی پور تصریح کرد: مردم از تخریب و تهمت‌ها و فاصله گرفتن مسئولان از آن‌ها ناراحت‌اند، ما باید به خواست مردم توجه کنیم، راه حفظ نظام، تقویت اعتماد مردم به مسئولان و خدمتگزارانشان است.

وی یادآور شد: من از نقد استقبال می‌کنم اما نقدهای کارشناسی که عالمانه است، نقد عالمانه را سرمایه مهمی می‌دانم و منویات مقام معظم رهبری و توصیه‌های رئیس جمهوری را سرلوحه کار خویش قرار می‌دهم، همچنین به‌دوراز نگاه سیاسی به سرمایه‌های انسانی استان، نخبگان و به‌ویژه بانوان و جوانان و جلب مشارکت آن‌ها توجه خواهم کرد و در برنامه‌ریزی استان آن‌ها را مشارکت می‌دهم.

استاندار قزوین تأکید کرد: تکریم ارباب‌رجوع که خواست همیشگی دولت از استانداران است را به‌طورجدی پیگیری خواهم کرد و از همه مسئولان به‌صورت جدی این موضوع را پیگیری خواهم کرد، مردم باید اطمینان داشته باشند که مسئولین خدمت‌گزار آن‌ها هستند.

وی تصریح کرد: استان قزوین ظرفیت‌های ارزشمند و متنوعی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری و علم و فناوری دارد، شهرک‌های صنعتی بزرگ و مهم قزوین و آثار و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متنوع، دانشگاه‌ها و مراکز بزرگ پژوهشی قزوین سرمایه و ظرفیت بزرگی برای جهش اقتصادی این استان است.

جمالی‌پور تأکید کرد: توجه به سیاست‌های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی به‌ویژه حوزه توسعه اشتغال و محور قرار دادن تولیدات داخلی از مهم‌ترین اولویت‌های بنده در قزوین خواهد بود، فعالان اقتصادی بخش خصوصی برایم محترم هستند و تمام تلاشم را جهت حل مشکلات و بهبود امور و رفع موانع کسب‌وکار آن‌ها به کار می‌برم.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha