• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۷ / ۲۳:۳۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: qom-49908
  • خبرنگار : 50152

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم:

با متخلفان و گران فروشان و احتکارکنندگان در بازار برخورد قانونی می شود

با متخلفان و گران فروشان و احتکارکنندگان در بازار برخورد قانونی می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم گفت: با متخلفان و گران فروشان و احتکارکنندگان در بازار که موجب نابسامانی می شوند برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، مهرداد غضنفری عصر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم عنوان کرد: کارگروه طبق مصوبات کشوری دارای اختیاراتی در جهت مواجهه با گران فروشی در بازار است.

معاون استاندار قم با بیان اینکه با متخلفان و گران فروشان و احتکارکنندگان در بازار که موجب نابسامانی می شوند برخورد قانونی خواهد شد، افزود: با توجه به برخی گرانفروشی ها به بهانه نوسان ارز در بازار باید نظارت های بیشتری از سوی مسئولان اتخاذ و با سودجویان مقابله شود.

غضنفری بیان کرد: برای قیمت گذاری برخی از اقلام که ارتباط مستقیمی با نوسان ارز دارند نیز نیازمند کاری کارشناسی هستیم تا مانع از گران فروشی شویم.

وی اظهار کرد: برخورد با گران فروشی تکلیف قانونی است به ویژه اینکه دولت اعلام کرد هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم و افزایش قیمت تنها بر اساس تصمیم گیری در کارگروه‌ها در سقفی که دولت زیر خظ تورم مشخص کرده است صورت می گیرد.

معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: اظهار نظرهای کارشناسی در جهت تنظیم بازار در تصمیم گیری ها در سطح کلان اثر دارد. باید نظارت برانبارها افزایش یابد مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد و نمی توان در فضای فعلی بر این مشکلات افزود و قیمت ها را افزایش داد بلکه لازم است با خرد جمعی تصمیم گیری شود.

غضنفری افزود: مسئولان نیز از اتخاذ تصمیمات احساسی و کارشناسی نشده و عجولانه پرهیز کنند و به مقابله با ناهنجاری ها در فضای بازار بپردازند.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام از وجود مشکلات، سوء استفاده می کنند از این رو مکلف هستیم در جهت کاهش تخلفات اقدام کنیم و اجازه ندهیم افزایش قیمت های نامتعارف به قشر ضعیف فشار اقتصادی بیاورد.

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha