• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: semnan-36780

علی دارابی در سمنان اعلام کرد:

برنامه پنج‌ساله رسانه ملی بزودی تقدیم رهبری می‌شود/ راه‌اندازی شبکه" ایران کالا" در سال تولید و اشتغال

برنامه پنج‌ساله رسانه ملی بزودی تقدیم رهبری می‌شود/ راه‌اندازی شبکه" ایران کالا" در سال تولید و اشتغال

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما از برنامه‌ریزی این سازمان برای  راه‌اندازی شبکه" ایران کالا" در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خبر داد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، علی دارابی در حاشیه افتتاح 40 پروژه صداوسیمای مرکز سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: این شبکه که به‌منظور ایجاد رونق بیشتر در فضای تولید داخل و حمایت از کالای ایرانی راه‌اندازی می‌شود، بزودی کار خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان ایرانی افزود: این شبکه قرار است با ارائه رایگان خدمات خود به بخشی از تولیدکنندگان و خصوصا تولیدکنندگان خرد و صنایع کوچک، به معرفی تولیدات ایرانی کمک کند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما از تدوین برنامه پنج‌ساله رسانه ملی خبر داد و گفت: این برنامه که با هدف ارتقاء جایگانه رسانه ملی و کیفی‌سازی برنامه‌ها و...تدوین شده به‌زودی از سوی ریاست سازمان به مقام معظم رهبری تقدیم می‌شود.

وی از صدا و سیما به عنوان رسانه‌ای ملی نام برد و اضافه کرد: در همین راستا از شبکه‌های مختلف و خصوصا شبکه‌های استانی خواسته‌ایم که دغدغه‌ها و مطالبات واقعی مردم را نیز بازگو کنند.

دارابی با اذعان به اینکه این سازمان دنبال مچ‌گیری نیست گفت: نقد منصفانه به اصلاح امور کمک خوبی می‌کند و صدا و سیما در راستای رسالت خود می‌کوشد که منصفانه به نقد بپردازد و البته نقد را نباید با سیاه‌نمایی یکی دانست.

این مقام مسئول اظهار کرد: سازمان صداو سیما در همین ارتباط همکاری و همراهی با دولت و همچنین شوراهای شهر دوره پنجم را به عنوان یک سیاست کاری در برنامه‌های خود قرار داده است.

دارابی همچنین از ایجاد ستاد ویژه 40 سالگی انقلاب در صداوسیما خبر داد و گفت: برنامه‌های ستاد از دهه فجر امسال تا دهه فجر 97 ادامه خواهد داشت.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha