• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۳۹۷ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: semnan-38499

درآمد سه میلیون تومانی مددجوی شهمیرزادی با تولید فیلتر خودرو

درآمد سه میلیون تومانی مددجوی شهمیرزادی با تولید فیلتر خودرو

فرزند مددجوی شهمیرزادی که دست‌به‌کار خلاقانه‌ای زده، با دریافت تسهیلات ۳۵ میلیون تومانی اشتغال‌زایی کمیته امداد و خرید یک دستگاه تولید فیلتر هوا خودرو، هم‌اکنون علاوه بر سه فرصت شغلی مستقیم ماهانه سه میلیون تومان درآمد دارد .

به ایسنا-منطقه سمنان، رضا، از اهالی شهر خوش آب هوای شهمیرزاد با بیان اینکه چند سالی یک مغازه خشکبار داشته و به دلایل مختلف و نداشتن پشتوانه طرحش شکست خورد گفت: در سال ۹۶ به واحد اشتغال‌زایی کمیته امداد شهر شهمیرزاد مراجعه کردم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقوام ما در شهریار تهران در حرفه تولید فیلتر خودروهای سواری مشغول به فعالیت بود افزود: با دریافت راهنمایی و گذراندن دوره آموزشی، مشاوره شغلی و تسهیلات ۳۵ میلیون تومانی اشتغال زایی کمیته امداد شهمیرزاد یک دستگاه تواید فیلتر هوا را خریداری کردم.

کارآفرین عرصه اشتغال با اشاره به اینکه مواد اولیه را از اصفهان و تهران تهیه می‌کنم افزود: روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ عدد فیلتر خودرو سواری تولید و به بازار عرضه می‌شود و ماهانه سه میلیون تومان درآمد دارم.

وی یکی از نیازهای ضروری این کارگاه را دریافت کد استاندارد برای فروش محصولات دانست و افزود: در حال حاضر محصولات تولیدی را به دلیل نداشتن کد استاندارد با قیمت پایین‌‍تر به یک شرکت ارسال می‌کنم.

رضا که هم‌اکنون یک کارگاهی را با ماهانه ۲۵۰ هزار تومان اجاره کرده کرده و مشغول به فعالیت است، سه نفر به صورت مستقیم و  شش فرصت شغلی غیرمستقیم  ایجاد کرده است.

گفتنی است،صد فرصت شغلی بااعتبار یک میلیاردو ۸۹۸ میلیون تومان برای مددجویان جویای شغل استان سمنان در سه‌ماهه نخست امسال ایجادشده است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha