• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: semnan-39132

در دیدار مدیرعامل آب منطقه‌ای و فرمانده انتظامي استان مطرح شد؛

حفظ منابع آبی، حافظ امنیت جامعه است

حفظ منابع آبی، حافظ امنیت جامعه است
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: مدیریت صحیح مصرف و حفظ و احیاء منابع آبی به عنوان منافع ملی کشور، حافظ امنیت جامعه و مردم است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه سمنان، ایرج حیدریان در دیدار با سردار روح الامین قاسمی، فرمانده نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته نيروي انتظامي، از همکاری و زحمات پرسنل نیروی انتظامی در برقراری و حفظ امنیت در نقاط مختلف استان و همچنین همکاری و تعامل با شرکت آب منطقه‌ای جهت حفاظت از منابع آبی استان تجلیل کرد.

وی همچنین گفت: نقطه اشتراک شرکت آب منطقه‌ای و نیروی انتظامی در حفظ منافع ملی، در این است که نیروی انتظامی حافظ امنیت  و شرکت آب منطقه‌ای نیز به عنوان حافظ منابع آبی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان همچنین بر ضرورت ادامه همکاری و تعامل دستگاه‌های امنیتی استان جهت حفاظت از منابع آبی استان سمنان تأکید کرد.

دکترحیدریان با تجلیل از زحمات همکاران نیروی انتظامی و همکاری مطلوب با این شرکت خاطرنشان کرد: در راستای حفاظت و احیاء منابع آبی استان، طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آبی با هدف اطلاع رسانی، فرهنگ سازی در خصوص مدیریت بهینه مصرف آب، برخورد با مسائلی چون برداشت غیرقانونی از منابع آبی، اضافه برداشت غیرمجاز و... و همچنین هوشمندسازی کنتور چاه‌های کشاورزی اجرا می‌شود .

وی از کسب رتبه برتر استان در تجهیز چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند خبر داد و اضافه کرد: در استان سمنان بالغ بر 80 درصد از چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند مجهز شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان تأکید کرد: قطعاً همکاری و برخورد قاطع نیروی انتظامی در این مسئله در اجرای مطلوب و مفید حفاظت از منابع آب بسیار مهم و تأثیرگذار است.

سردار قاسمی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان نیز از همراهی و برخورد کاملاً قانونی و اخلاقی شرکت آب منطقه‌ای سمنان در مسئله برداشت‌های غیرقانونی و حفر چاه های غیرمجاز و... تجلیل کرد و گفت: در خصوص انتقال آب، اطلاع رسانی و آگاهی رسانی در خصوص مدیریت مصرف، اقناع سازی جامعه، مهمترین هدف و اصلی ترین گام است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha