• شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: shahrekord-39432
  • خبرنگار : 50124

قائم‌مقام رئيس صندوق رفاه دانشجويان خبر داد:

صرف هزينه‌ 110 ميليارد توماني به منظور آماده‌سازي و تأمين امكانات رفاهي در دانشگاه‌هاي كشور

صرف هزينه‌ 110 ميليارد توماني به منظور آماده‌سازي و تأمين امكانات رفاهي در دانشگاه‌هاي كشور
قائم‌مقام رئيس صندوق رفاه دانشجويان كشور از صرف هزينه‌ 110 ميليارد توماني به منظور آماده‌سازي و تأمين امكانات رفاهي در دانشگاه‌هاي كشور خبر داد.
به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – عباس قنبري در نشست هماهنگي مانور چند منظوره‌ امداد و نجات به عنوان يكي از بزرگترين مانور‌هاي درون دانشگاهي كشور، اقدام دانشگاهيان و مسئولين استان چهارمحال و بختياري برای برگزاري مانور امداد و نجات دانشگاه شهركرد را شايسته‌ تقدير دانست و اظهار کرد: اين مانور مي‌بايست در دانشگاه‌هاي سراسر كشور اجرا شود، چراكه حادثه هيچگاه خبر نمي‌كند و نوع واكنش و ميزان آمادگي در برخورد با حوادث در كاهش تلفات بسيار تأثيرگذار است.
وی تصريح كرد: بالغ بر 4.5 ميليون دانشجو در 2600 دانشگاه و مؤسسه‌ آموزشي در كشور وجود دارد كه سرمايه‌ ملي و ذخيره‌ جوان كشور هستند و هر اقدامي برای افزايش امنيت و رفاه آن‌ها بسيار ارزشمند است.
قنبري از صرف هزينه‌ 110 ميليارد توماني به منظور آماده‌سازي و تأمين امكانات رفاهي در دانشگاه‌هاي كشور خبر داد و افزود: هدف صندوق رفاه دانشجويان كشور جلب رضايتمندي دانشجويان و تأمين تمامي امكانات مورد نياز آن‌ها از قبيل خوابگاه، تغذيه، وام و ... است.
رئيس دانشگاه شهركرد نیز ضمن تسليت درگذشت جمعي از هم‌وطنان در زلزله‌ غرب كشور، از همت و تلاش همه دست‌اندركاران اجرايي مانور تشكر كرد و گفت: اجراي اين مانور در دانشگاه كه مكان پرورش توانايي و استعداد نيروهاي جوان است بسيار ضرورت دارد و نقاط ضعف مجموعه‌ دانشگاه را در برخورد و امدادرساني به هنگام حوادث غيرمترقبه به خوبي برطرف مي‌كند.
شامحمدي خاطرنشان کرد: با توجه به قرارگيري چهارمحال و بختياري روي گسل زاگرس، كسب مهارت‌هاي لازم به منظور كاهش تلفات احتمالي ضرورت دارد و هرچه مانور امداد و نجات به واقعيت نزديك‌تر باشد، آمادگي بيشتري برای برخورد با سوانح و حوادث ايجاد مي‌شود.
به‌گزارش ایسنا، مرحله‌ تئوري اين مانور درون دانشگاهي هفته‌ گذشته با حضور پرشور دانشگاهيان در دانشگاه شهركرد برگزار شد و بخش عملي آن با حضور تيم امداد هوايي هلال احمر، تيم عملياتي آتش‌نشاني، اورژانس و تمامي دستگاه‌هاي اجرايي استان برگزار خواهد شد. 
 
 
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha