• شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-94627
  • خبرنگار : 50005

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه عاشورا خبر داد

بهره‌برداری از ۱۳۰ خانه محروم در هفته بسیج در آذربایجان‌شرقی

بهره‌برداری از ۱۳۰  خانه محروم در هفته بسیج در آذربایجان‌شرقی

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه عاشورا از افتتاح ۱۳۰ خانه‌ی محروم در هفته بسیج خبر داد و گفت: اکثر این پروژه‌ها در قالب طرح محرومیت‌زدایی و به طور مشترک با بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان ساخته شده که تعدادی از آن پیشتر به بهره‌برداری رسیده اما تعدادی خانه بصورت نمادین در هفته بسیج افتتاح می‌شوند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سرهنگ الیاس گل‌محمدزاده در نشست فرمانده سپاه عاشورا با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، با بیان اینکه، بسیج نمونه‌ی مردم‌سالاری دینی است، اظهار کرد: امروزه داشتن روحیه بسیجی می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل کند؛ در هفته‌ی بسیج برنامه‌های متنوعی توسط سپاه عاشورا برگزار می‌شود.

وی با اعلام برنامه‌های هفته بسیج، افزود: برنامه‌های این هفته، ۲۹ آبان با عنوان "بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی"، ۳۰ آبان با عنوان "بسیج، محرومیت زدایی و خدمات رسانی"، یکم آذر با عنوان "بسیج، اعتلای فرهنگی اجتماعی"، دوم آذر با عنوان "بسیج، اندیشه‌ورزی و تولید علم"، سوم آذر با عنوان "بسیج، مسجدمحوری و ولایتمداری"، چهارم آذر با عنوان "بسیج، مقاومت و استکبارستیزی" و پنجم آذر با عنوان "بسیج، جهاد کبیر و عمل انقلابی" برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ستادهای گرامیداشت هفته بسیج در سپاه، در کلیه نواحی شهرستان‌ها، حوزه‌ها، پایگاه و... تشکیل شده است، تاکید کرد: بیش از هزار برنامه در طول هفته بسیج برگزار می‌شود که ۳۸ مورد از این برنامه‌ها، محوری هستند.

معاون هماهنگ‌ کننده‌ی سپاه عاشورا با اعلام برنامه‌های محوری هفته بسیج، یادآور شد: همایش طلایه‌داران سازندگی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، همایش جهادگران علم و فناوری در راستای تقویت روحیه‌ی خودباوری علم به ویڗه بین بسیجیان، دیدار ۸۰ تن از نخبگان بسیجی با مقام معظم رهبری(مدظله) در روز چهارشنبه یکم آذرماه، تجمع بزرگ بسیجیان و شکوه مقاومت در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در سراسر استان به منظور نمایش اقتدار و آمادگی بسیجیان و... از جمله برنامه‌های محوری هفته بسیج است.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های حجاب و عفاف و اقتصاد مقاومتی، ارائه‌ی خدمات ویزیت رایگان برای تمام اقشار، برگزاری رزمایش پدافند سایبری، برگزاری نشست منتظران موعود و محفل انس با قرآن و... نیز از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

گل‌محمدزاده با تاکید بر اینکه ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز بسیجی تاکنون به شمالغرب اعزام شده‌اند، افزود: این روند در طول هفته نیز ادامه خواهد داشت و همچنین طرح "حماسه خدمت و امنیت" نیز به طور نمادین طی هفته بسیج در راستای امنیت پایدار مردمی در محلات و روستاها اجرا می‌شود.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha