• شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۲۳:۰۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-94646

نائب رئیس شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با ایسنا:

شورا به پرونده‌ی سقوط تابلوی تبلیغاتی ورود می‌کند

شورا به پرونده‌ی سقوط تابلوی تبلیغاتی ورود می‌کند
نائب رئیس شورای شهر تبریز گفت: شورا به طور جدی به پرونده‌ی «سقوط  تابلوی تبلیغاتی در خیابان ولیعصر (عج) تبریز» ورود کرده و جزئیات پرونده را بررسی خواهد کرد. 
  
سونیا اندیش در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، به منظور عیادت از مصدومان این حادثه در بیمارستان امام رضا (ع) حضور یافتم، دو نفر از مصدومان در حال ترخیص از بیمارستان بودند و یکی دیگر از مصدومان برای عمل جراحی به بیمارستان شهداء منتقل شده بود. 
  
وی با بیان این‌که جان باختن یکی از کارگران در این حادثه را تسلیت می‌گویم، بیان کرد: این حادثه‌ دلخراش و ناراحت کننده تلنگری برای مدیران شهری است که در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی به اهلیت شرکت و همچنین رعایت ایمنی‌‌ سازه‌ها توجه کنند. 
  
اندیش با بیان این‌که تنها سه ماه از واگذاری این تابلوی تبلیغاتی سپری شده است، اظهار کرد: قرارداد شهرداری با این شرکت باید به طور دقیق بررسی شود، این قرارداد به چه شکلی منعقد شده و وظیفه‌ی بازدید فنی از این تابلوی تبلیغاتی بر عهده‌ی چه کسی است؟ آیا بازدیدهای فنی در قرارداد ذکر شده است؟ اگر شرکت اجرا کننده‌ی این تابلوی تبلیغاتی بازدیدهای فنی را انجام ندهد، چه اتفاقی می‌افتد و در این بین وظیفه‌ی کارفرما چه چیزی است؟ همگی‌ سئوالاتی است که در خصوص این حادثه به وجود آمده و شورا بررسی این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد تا با خاطیان برخورد قانونی شود. 
  
نائب رئیس شورای شهر تبریز با تأکید بر این‌که شهرداری در واگذاری‌ها باید به اهلیت شرکت‌ها توجه ویژه کند، خاطرنشان کرد: انعقاد قرارداد با یک شرکت تنها گرفتن پول نیست، بلکه تمامی جوانب کار باید مورد بررسی قرار گیرد و ضرورت دارد سازه‌های نصب شده در سطح شهر همچون سازه‌های تبلیغاتی، تابلوهای نصب شده بر سر درب مطب پزشکان، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و داربست‌های نصب شده از نظر ایمنی و استحکام مورد ارزیابی فنی قرار گیرند؛ چرا که اکثر این سازه‌ها در مکان های پرتردد شهر نصب شده و می‌توانند خطر آفرین باشند. 
  
وی در پایان تأکید کرد: به عنوان نماینده‌ی مردم تبریز، این حادثه‌ی تلخ را از جوانب مختلف به طور کامل بررسی خواهم کرد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha