• سه‌شنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-31086
  • خبرنگار : 50223

حضور در المپیک و کسب مدال برنامه بانوی ملی پوش پرتاب نیزه است

حضور در المپیک و کسب مدال برنامه بانوی ملی پوش پرتاب نیزه است

قهرمان و ملی پوش پرتاب نیزه بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاهم بعنوان ملی پوش تیم ملی دو و میدانی بانوان حضور در مسابقات المپیک و کسب یکی از سکو های قهرمانی است.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سحر ضیایی از استان کهگیلویه و بویراحمد متولد 1373 شهر سی سخت ضمن تشکر از حمایت های انجام شده مسئولین استانی و فدراسیون دو و میدانی کشور افزود: از سال 1391 با تشویق پدر و مادر و خانواده و بدلیل اشتیاق به رشته های رکوردی وارد رشته دو ومیدانی و پرتاب نیزه شدم.

وی که از سال 1391 تاکنون عنوان دار مقام های اول رده های سنی پرتاب نیزه بانوان کشور، سوم مسابقات بانوان غرب آسیا و عضویت در سال 1392 و 1395 را در کارنامه ورزشی خود دارد بیان کرد: طی سالهای 1393 و 1394 بدلیل مصدومیت دور از میادین ورزشی رشته دوومیدانی بودم و  بعد از رفع دوران مصدومیت به عرصه ملی برگشتم و سعی و تلاشم کسب رکورد و مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا که تیرماه 1396 در هندوستان برگزار خواهد شد خواهد بود.

این بانوی ملی پوش تیم دوومیدانی بانوان کشور توجه بیشتر به ورزش بانوان در استان ،حمایت مالی ورزشکاران و نگرش مثبت جامعه و والدین به حضور بانوان در میادین ورزشی را یکی از دغدغه های خود دانست و خواستار ایجاد محیط امن، امکانات مناسب ورزشی و نگاه ویژه مسئولان استانی به ورزش بانوان استان شد.

ضیایی در ادامه از برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی در اردیبهشت ماه 1396 در کشور باکو و مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در تیرماه 1396 در کشور هندوستان خبر داد و تصریح کرد: ورودی مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای جاکارتا 55 متر و برای مسابقات کشورهای اسلامی 52 متر تعیین شده که امیدوارم با حمایت مسئولین ورزش استان و مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان بتوانم با کسب ورودی برای این مسابقات افتخار ورزش استان در کشور باشم.

این قهرمان ملی پوش هم استانی تنها رقیب خود در مسابقات قهرمانی پرتاب نیزه بانوان کشور را ثریا قلیچ نیازی از گلستان دانست و عنوان کرد: رکورد قبلی ثبت شده من در مسابقات لیگ برتر بانوان کشور 45 متر و 33 سانتیمتر بوده که با تلاش و تمرینات مستمر و روزانه سعی در شکستن رکورد های ملی و حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی و انشا الله کسب سهمیه وردوی المپیک است .

سحر ضیایی که به همراه برادر خود در تمرینات روزانه حضور دارد ،ضمن تشکر از مربی فعلی خود امید محمد محمدی رئیس هئیت دوومیدانی استان که با تمرینات برنامه ریزی شده در آماده سازی این ورزشکار ملی پوش نقش بسزایی داشته و دارد، ادامه داد: قطعا ورزش استان از پتانسیل خوب و بالقوه ای برخورد بوده و هست و تنها مشکل اصلی قهرمانان و مدال آوران ورزش استان نبود حامی و اسپانسر است که امیدوارم با برنامه ریزی و نگاه مثبت مسئولان ورزش استان و شخص مدیر کل ورزش و جوانان استان، ورزش کهگیلویه وبویراحمد به جایگاه اصلی خود در کشور برسد .

وی نبود سالن مناسب تمرینات با توجه به شروع فصل سرما یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه های قهرمانان این رشته برشمرد و خواستار تجهیز کردن سالن و پایگاه دوومیدانی استان شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha