• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-39053
  • خبرنگار : 50223

اعزام دومین تیم تخصصی جهادگران دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به مناطق زلزله زده کرمانشاه

اعزام دومین تیم تخصصی جهادگران دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به مناطق زلزله زده کرمانشاه

دومین تیم تخصصی از جهادگران دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت رسانی در زمینه های مختلف عمرانی و فنی به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد شهرام مهدوی مطلق، مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه تیم جهادگران دانشجویی که در ابتدای حادثه به منطقه اعزام شد توانستند نقش خوبی ایفا کنند، گفت: کار این تیم شناسایی نیازمندان در زمینه های مختلف و اولویت بندی و ساماندهی آنها، زمینه سازی و اقدامات لازم جهت استقرار کانکس ها و انتقال از محل اسکان اضطراری به محل اسکان موقت و موارد دیگر است .

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی استان در منطقه حضور دارد، افزود: انجام فعالیت های گروه های جهادگر دانشجویی الزاما زیر نظر این قرارگاه و با اولویت سنجی های تعیین شده جهت خدمت رسانی و پیش برد برنامه های مد نظر است .

مهدوی مطلق با تشکر از اعلام آمادگی دانشجویان و گروه های دانشجویی در دانشگاه های استان، برای حضور در خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، بیان کرد: اعلام آمادگی، اعزام و حضور حماسی دانشجویان در این صحنه، یادآور پیشتازی دانشجویان در طول تاریخ این ملت می باشد و تجربیات گذشته بیانگر این واقعیت است .

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اعزام دانشجویان جهادی یاداور حضور قشر دانشگاهی در دفاع مقدس است که بهترین صحنه ها را رقم زدند و ان شاء الله با توجه به تجربه دانشجویان در اردوهای جهادی، در این ماموریت نیز دانشجویان موفق خواهند بود.

به گزارش ایسنا، صبح امروز چهارشنبه، هشتم آذر ماه دومین تیم تخصصی جهادگر از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان با سرپرستی و مدیریت معاونت سازندگی بسیج دانشجویی به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد .

این تیم تخصصی متشکل از 15 دانشجوی برادر و متخصص در زمینه های مختلف عمرانی و فنی است، که طی مراسمی توجیح و به سمت مناطق شناسایی شده و تعیین شده توسط قرارگاه سازندگی سپاه فتح استان در منطقه سرپل ذهاب اعزام شدند .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha