• یکشنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۶ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-39089
  • خبرنگار : 50223

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دستگاه‌های اجرایی شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و پژوهشی را حمایت کنند

دستگاه‌های اجرایی شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و پژوهشی را حمایت کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی این استان شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و پژوهشی را حمایت و هدایت کنند.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی یکشنبه، 12 آذر ماه در بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش در یاسوج افزود: تقویت و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، مراکز علمی و پژوهشی، پارک علم و فناوری از جمله برنامه‌های اولویت‌دار مدیران استانی باشد.

وی با بیان اینکه کشور ما نیاز به توسعه دارد و توسعه کشور و استان باید از مسیر توسعه پژوهش بگذرد، بیان کرد: تقویت زیرساخت های پژوهشی استان در راستای رشد استان ضروری است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمایشگاه تنها نباید محلی برای نمایش باشد، خاطرنشان کرد: استعداد و هوش جوانان و نخبگان این دیار فراتر از برنامه ریزی امسال بوده که باید برای سال‌های آینده آسیب شناسی و برای بهتر شدن برنامه ریزی مستمر و مدون صورت گیرد.

احمدی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش تصریح کرد: این نمایشگاه چه به لحاظ کمی و چه در حوزه کیفی نسبت به سال گذشته بهبود یافته و در سال آینده نیز بهتر خواهد شد .

وی ادامه داد: مراکز علمی و دانشگاهی استان از هم اکنون با برنامه ریزی دقیق و صحیح بفکر باشکوهتر برگزار شدن نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان در سال 97 باشند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نبوغ و استعداد فرزندان استان بیش از چیزی است که می بینیم و ظرفیت های پژ وهشی استان باید توسعه یابد .

احمدی تاکید کرد: افزایش ظرفیت های دانش بنیان، توسعه عملی توانایی ها و پیوند صنعت و دانشگاه لازم است .

وی اضافه کرد: امید است به حرکت های توسعه ای استان شتاب دهیم و بتوانیم به پژوهش استان سرعت ببخشیم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha