• جمعه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۸:۴۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-39871
  • خبرنگار : 50223

توضیحات معاون دانشگاه علوم پزشکی در خصوص آزمون استخدامی نیمه تمام

توضیحات معاون دانشگاه علوم پزشکی در خصوص آزمون استخدامی نیمه تمام
قرار بود صبح امروز( جمعه۲۷ بهمن ماه) ساعت ۹ صبح آزمون استخدامی برای جذب ۱۸۲ نیروی شرکتی مورد نیاز بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در دو حوزه خانم ها در دانشگاه دولتی یاسوج و آقایان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با حضور ۳ هزار ۴۰۰ نفر متقاضی و داوطلب برگزار شود.
به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد این آزمون استخدامی بعلت حواشی و تاخیر در رسیدن سوالات تخصصی با اعتراض داوطلبان مواجه شد و نیمه‌تمام به پایان رسید.
رحیم استوار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص حواشی پیش آمده در آزمون استخدامی این دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: تاخیر ۴۵ دقیقه ای بین سوالات عمومی و اختصاصی  برای توزیع پیش آمد.
وی افزود: حدود ۳۴۰۰ برگ سئوالات در۳۲ رشته بود که پیش بینی شده بود ساعت ۹ آزمون تخصصی به اتمام برسد، ساعت ۸ داوطلبان سئوالات عمومی را پاسخ داده و تحویل دادند.
استوار اظهارکرد: ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه بود اعلام شد که  سئوالات اختصاصی با تاخیر به محل آزمون می رسند و ۴۵ دقیقه با تاخیر به محل آزمون رسید.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: آزمون خانم ها به راحتی برگزار و تمام شد منتها به نظر می رسید برخی افراد در حوزه آقایان که پلاکاردهایی در دست داشتند به تحریک بقیه داوطلبان اقدام کردند که سوالات لو رفته است و جو آزمون را ملتهب کردند.
استوار تصریح کرد: در جمع آنها حضور یافتم و به آنها گفتم سوالات آماده هست و بفرمایید سرجاهاتون قرار بگیرید تا آزمون تخصصی را برگزار کنیم اما به حرف ما گوش نکردند.
وی ادامه داد: در گذشته آزمون برای بکارگیری نیروی شرکتی برگزار نمی شد و ما خواستیم عدالت را رعایت کنیم که متاسفانه این مساله پیش آمد و عده ای قلیل جو را ملتهب کردند و آزمون آقایان با برگزار نشدن آزمون تخصصی نیمه تمام مانده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: با برنامه ریزی و اطلاع رسانی مجددا آزمون تخصصی آقایان برگزار خواهد شد.
استوار بیان کرد: همه تدابیر لازم برای برگزاری آزمون اندیشیده شده بودیم و سوالات آزمون هم لو نرفت و تمام مسایل لازم برای حرمت و امنیت سوالات آزمون اندیشیده شده بود و مشکلی در این زمینه نبود و سی دی سوالات که از تهران آورده شده بودند، رمز داشت. افرادی که در قرنطینه بودند تلفنی در دسترس نداشتند.
وی تاکید کرد: بی تدبیری۴۵ دقیقه ای از سوی عوامل اجرایی آزمون صورت گرفت که تاخیر سوالات اختصاصی را پیش بینی نکرده بودند و منجر به نیمه تمام مانده آزمون شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: برای برگزاری آزمون طی مکاتبه با استانداری و سازمان مدیریت استان هماهنگی صورت گرفت و بخشهای گزینش، بازرسی و حراست دانشگاه در برگزاری این آزمون حضور داشتند.
استوار اضافه کرد: اینکه در چند دقیقه برخی ها پلاکاردهایی در دست گرفتند به نظر می رسد باید از سوی متولیان امر بررسی شود.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha