• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40006
  • خبرنگار : 50223

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد + تصاویر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد + تصاویر

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد  و واحد یاسوج با حضور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، روسای واحدهای دانشگاهی، شوراهای تخصصی این استان و هیات رئیسه واحد یاسوج روز دوشنبه 7 اسفند ماه برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان رویکرد تیم مدیریتی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی را همسو با آرمانهای انقلاب دانست و گفت: نه تنها در شعارها بلکه در عمل باید در راستای آرمانهای امام و انقلاب و در راس آنها استکبار ستیزی تلاش کرد و با عمل به این شعارهای انقلابی کاری کرد که  خروجی و ماحصل دانشگاه تربیت  نیروهایی انقلابی و دلسوز باشد.

همچنین دکتر آرمین محمودی رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد یاسوج در این مراسم گفت: همه تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه به خصوص در حوزه فرهنگی بکار بردم و در این مورد می توان ادعا کرد بی نظیرترین اتفاقات فرهنگی و طرح های ماندگار در این دوران اتفاق افتاد.

دکتر کرم اله جانی پور، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم پس ابراز همدردی با بازماندگان خانواده های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج  گفت: خداوند روح مسافران آسمانی این حادثه دلخراش را قرین رحمت قرار دهد و گرچه اثر جانکاه این حادثه برای همیشه باقی خواهد ماند اما برای بازماندگان این مصیبت آرزوی صبر دارم.

وی اظهارکرد: اخلاق مداری رکن اصلی مدیریت و برای موفقیت در مراکز علمی و دانشگاهی حسن خلق و تکریم انسان کلید اصلی است طوری که در مورد اخلاق نیک بزرگان دین نیز توصیه های زیادی دارند.

جانی پور با ارزش ترین سرمایه ها را سرمایه فرهنگی عنوان و تصریح کرد: در دنیا هیچ کس بخاطر فقر مالی مواخذه نمی شود اما فقر فرهنگی سبب بسیاری از مشکلات و ناهنجاری هاست.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات دکتر آرمین محمودی رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد یاسوج قدردانی و دکتر کرم اله جانی پور به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج معرفی شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha