• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40009
  • خبرنگار : 50223

رئیس سابق دانشگاه یاسوج:

نامهربانی‌ها زیاد بود اما از هیچ تلاشی فروگذاری نکردم

نامهربانی‌ها زیاد بود اما از هیچ تلاشی فروگذاری نکردم

رئیس سابق دانشگاه یاسوج گفت: نامهربانی‌های زیادی دیدم، اما به عشق سرزمین مادری‌ام هیچ وقت از تلاش فروگذاری نکردم .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد محمودرضا رحیمی صبح امروز در مراسم تودیع خود افزود: به هیچ عنوان قصد گلایه از کسی ندارم، دفاع تمام قد من از برنامه‌ها و کارهای دانشگاه، قطعاً، ناراحتی‌ها و تنش‌های را به وجود می آورد و این به این منزله نبود که من مشکل و یا غرض شخصی از کسی داشته باشم. اگر در حین مسئولیت کسی از ما رنجیده و یا گلایه‌مند شده مربوط به مسئولیت بوده و از یان به بعد همه مسایل در ذهن من ریست و پاک خواهد شد و دلخوری‌ها و نامهربانی‌ها را فراموش خواهم کرد .

وی بیان کرد: من به دوران قبل از مسئولیتم بر می‌گردم و تمام تجربه و توان خود را در اختیار دانشگاه می‌گذارم . از همه روسای دانشگاه یاسوج از سال ۶۲ تا کنون از جمله «دکتر ارژنگ» و دکتر رمضانی و مسئولان و کارکنان دانشگاه تشکر و قدردانی می‌کنم .

رئیس سابق دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: با داشتن علم به جایگاه رفیع علم و دانش، در راستای توسعه دانشگاه یاسوج قدم بر داشتم و اکنون با وجدان راحت و آسوده و با احساس آرامش خوشحالم که از هیچ کوششی فروگذاری نکرده ام .

رحیمی تصریح کرد: هدف من تبدیل دانشگاه یاسوج به یک دانشگاه معتبر در طراز جهانی بود و امروز دانشگاه یاسوج جزء برترین دانشگاه‌هاست که این هم حاصل تلاش همه همکاران است .

وی ادامه داد: در این سال‌ها با سرعت بیشتر و کیفی به دنبال کارها بودم و گاهی نامهربانی‌ها، تمرکز را بر روی مسائل اصلی از بین می برد، اما عشق به سرزمین مادری و داشتن ایرانی سربلند از هیچ تلاشی فروگذاری نکردم و بدون هیچ بغضی به دنبال کار و مسوولیت خودم بودم .

رئیس سابق دانشگاه یاسوج عنوان کرد: حمایت قاطعانه خودم را از آقای دکتر عریان رئیس جدید دانشگاه یاسوج اعلام می‌دارم و خوشحالم که همچنین فرد شایسته‌ای این جایگاه را کسب کرده است .

رحیمی تاکید کرد: در یک دوران متلاطم مسئولیت دانشگاه یاسوج را بر عهده گرفتم، اما در دو نوبت زمان وزیر آقای فرهادی و سرپرستی آقای هاشمی استعفاء دادم که آنها از من خواستند قویاً به کارم ادامه دهم و در تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۹۶ دوباره استعفا دادم .

وی اضافه کرد: امیدوارم در پیشگاه آیندگان روسفید باشم . از همه منتقدان خود، مسئولان، همکاران در دانشگاه یاسوج و خانواده‌ ام قدردانی و تشکر می کنم .

به گزارش ایسنا، احمد عریان طی حکمی از سوی وزیر علوم به عنوان سرپرست دانشگاه یاسوج منصوب و از خدمات محمودرضا رحیمی رئیس سابق این دانشگاه تقدیر شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha