• سه‌شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40498
  • خبرنگار : 50223

نماینده بویراحمد و دنا:

آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی بویراحمد در آینده نزدیک

آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی بویراحمد در آینده نزدیک

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه پتروشیمی بویراحمد با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در آینده نزدیک کلید خواهد خورد .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد غلام محمد زارعی سه شنبه، یازدهم اردیبهشت در جشن بزرگ کارگری یاسوج افزود: تحقق این مهم گام بلندی در توسعه استان است و حجم بالای اشتغال زایی را رقم می زند .

وی با بیان اینکه ایجاد این پتروشیمی بخش های دیگر صنعت استان را توسعه می دهد، اظهارکرد: ساخت این پتروشیمی با نگاه به رعایت موارد زیست محیطی و قانونی عملیاتی می شود .

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز مجدد پروازهای فرودگاه یاسوج، خاطرنشان کرد: به لطف خداوند، با وجود حادثه اندوهبار سقوط هواپیما، به جهت سرمایه گذاری عظیم انجام گرفته در فرودگاه یاسوج و اهمیت آن در توسعه، پروازهای جدید با یکی از پیشرفته ترین هواپیماها از سرگرفته شد . نقش رشد فرودگاهی در تحقق توسعه استان را محسوس است .

زارعی با اشاره به اهمیت بخش کارگری در پویایی جامعه، تصریح کرد: همت حوزه کارگری باعث سربلندی و توسعه کشور است .

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران اهدافی را در درون تعریف کرده است که استقلال و آزادی از اهم این اهداف است .

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابعاد مختلف استقلال عنوان کرد: در حوزه استقلال، مهمترین مولفه استقلال اقتصادی است و کشورهایی که با اتکا به ظرفیت های خود به این مهم رسیدند، پیشرفت های زیادی داشتند و این موضوع  نشان دهنده نقش استقلال اقتصادی در پویایی هر جامعه ای است .

زارعی تاکید کرد: تحقق استقلال اقتصادی در گرو تلاش مردمی است که نمونه آن ملت انقلابی ماست که با ابتکار و توانمندی فرزندان خود، با رشادت های خود در جنگ تحمیلی و پس از آن در تحریم های ناجوانمردانه دشمنان و سنگ اندازی های دشمنان با اراده و توان خود در مقابل مشکلات ایستادند .

وی با اشاره به اهمیت حمایت از کار و تولید داخلی، اظهارکرد: استقلال، توسعه و پیشرفت ما در گرو تحقق مباحثی مانند حمایت از کالای داخلی است و هدفگذاری هایی در راستای دستیابی به آن انجام شده است .

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نقش حوزه کارگری در تحقق استقلال اقتصادی را محسوس دانست و بیان کرد: گام های بلندی برای توسعه استان در دست اقدام است .

زارعی با تاکید بر برنامه های رفاهی در نظر گرفته شده برای حوزه کارگری، اضافه کرد: نیاز جامعه کارگری در حد شعار و سطح پایین خدمات باقی نخواهد ماند و همه مسئولین نظام در تلاشند که با تکیه بر تفکر و اندیشه اسلامی در حوزه کار و کارگری رشد ظرفیت ها و رفاه در این بخش را رقم بزنند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha