• سه‌شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۹:۵۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40567
  • خبرنگار : 50223

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

روابط عمومی ادارات تعامل سازنده با رسانه ها داشته باشند

روابط عمومی ادارات تعامل سازنده با رسانه ها داشته باشند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی های ادارات و دستگاهها می خواهم که با رسانه ها ارتباط سازنده و تعامل داشته باشند.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی در نشست تعاملی اصحاب رسانه و روابط عمومی ها با حضور مدیرعامل ایرنا افزود: الحمد الله مردم خوبی داریم که آستانه تحمل و سعه صدر آنها از تحولات منطقی و منصفانه است.

وی اظهارکرد: نقشی که روابط عمومی می تواند در پویا نگه داشتن ساختارهای اداری داشته باشد بر کسی پوشیده نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همانطوری که رسانه وظیفه دارد مسایل، مشکلات، چالش ها و فرصت های جامعه را شناسایی  کند و انتقال دهد، روابط عمومی نیز پل بین دستگاههای اداری و مردم است به شکلی که باید نیازها، درد ها و مشکلات مردم را احصاء کند و غیر جانبدارانه و منصفانه به مدیر انتقال دهد.

احمدی تصریح کرد: ساختارهای اداری، دولتی و مجموعه مدیران ما خدمتگذاران مردم هستند و حق مردم است که اطلاع داشته باشند خدمتگذاران آنها بریا پیشرفت و توسعه استانشان چه اقداماتی انجام دادند  و این اقدامات باید واقع بینانه، با عدالت و انصاف به مردم منتقل کند.

وی با اشاره به اینکه برخی مدیران روابط عمومی ها را تکریم کننده خود می دانند، ادامه داد: زمانی می توانیم احساس تکریم کنیم که خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امیدوارم که روابط عمومی های ادارات تعامل ساختاری را با رسانه ها داشته باشند .

احمدی بیان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی فضایی ایجاد کرده که از چهار دهه گذشته تا کنون به سمت فضای رفته ایم که برای آحاد ملت حق نقد، بررسی تحلیل و انتقاد را ایجاد کرده ایم که یک فرصت بی بدیل است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه ها استفاده کنند و طی مدتی که در استان بودم مولفه های منفی که در برخی فضاهای سیاسی همچون توقع غیرمتعارف و باج گرفتن وجود دارد در بین اصحاب رسانه و مطبوعات این استان ندیده ام و هر کجا که لازم دیده اند نقد کردند و هر جا که مدیری تلاشی کرد به مردم منعکس کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همه روابط عمومی های ادارات و دستگاهها می خواهم که با رسانه ها ارتباط سازنده و تعامل داشته باشند و فضای رقابتی را برای همه رسانه ها ایجاد کنند.

احمدی اظهارکرد: هر چقدر بسته خدماتی دستگاهها را به مردم اطلاع رسانی کنیم عملا سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام را تقویت کرده ایم.

وی اضافه کرد: طی چهاردهه اخیر رسانه ها، روابط عمومی ها، تریبون داران و بلندگو دارانمان مدام حقوق مردم را به آنها القا کرده اند اما باید در کنار آن تکالیف شهروندان و مردم را نیز گوش زد کنیم. اگر این دو مورد با هم جلو برود ان موقع تعهد پذیری، مسئولیت پذیری، امانتداری، حس جمعی، نوعدوستی و سرمایه اجتماعی تقویت می شود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha