استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی های ادارات و دستگاهها می خواهم که با رسانه ها ارتباط سازنده و تعامل داشته باشند.
به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی در نشست تعاملی اصحاب رسانه و روابط عمومی ها با حضور مدیرعامل ایرنا افزود: الحمد الله مردم خوبی داریم که آستانه تحمل و سعه صدر آنها از تحولات منطقی و منصفانه است.
وی اظهارکرد: نقشی که روابط عمومی می تواند در پویا نگه داشتن ساختارهای اداری داشته باشد بر کسی پوشیده نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همانطوری که رسانه وظیفه دارد مسایل، مشکلات، چالش ها و فرصت های جامعه را شناسایی کند و انتقال دهد، روابط عمومی نیز پل بین دستگاههای اداری و مردم است به شکلی که باید نیازها، درد ها و مشکلات مردم را احصاء کند و غیر جانبدارانه و منصفانه به مدیر انتقال دهد.
احمدی تصریح کرد: ساختارهای اداری، دولتی و مجموعه مدیران ما خدمتگذاران مردم هستند و حق مردم است که اطلاع داشته باشند خدمتگذاران آنها بریا پیشرفت و توسعه استانشان چه اقداماتی انجام دادند و این اقدامات باید واقع بینانه، با عدالت و انصاف به مردم منتقل کند.
وی با اشاره به اینکه برخی مدیران روابط عمومی ها را تکریم کننده خود می دانند، ادامه داد: زمانی می توانیم احساس تکریم کنیم که خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امیدوارم که روابط عمومی های ادارات تعامل ساختاری را با رسانه ها داشته باشند .
احمدی بیان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی فضایی ایجاد کرده که از چهار دهه گذشته تا کنون به سمت فضای رفته ایم که برای آحاد ملت حق نقد، بررسی تحلیل و انتقاد را ایجاد کرده ایم که یک فرصت بی بدیل است.
وی تصریح کرد: روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه ها استفاده کنند و طی مدتی که در استان بودم مولفه های منفی که در برخی فضاهای سیاسی همچون توقع غیرمتعارف و باج گرفتن وجود دارد در بین اصحاب رسانه و مطبوعات این استان ندیده ام و هر کجا که لازم دیده اند نقد کردند و هر جا که مدیری تلاشی کرد به مردم منعکس کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همه روابط عمومی های ادارات و دستگاهها می خواهم که با رسانه ها ارتباط سازنده و تعامل داشته باشند و فضای رقابتی را برای همه رسانه ها ایجاد کنند.
احمدی اظهارکرد: هر چقدر بسته خدماتی دستگاهها را به مردم اطلاع رسانی کنیم عملا سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام را تقویت کرده ایم.
وی اضافه کرد: طی چهاردهه اخیر رسانه ها، روابط عمومی ها، تریبون داران و بلندگو دارانمان مدام حقوق مردم را به آنها القا کرده اند اما باید در کنار آن تکالیف شهروندان و مردم را نیز گوش زد کنیم. اگر این دو مورد با هم جلو برود ان موقع تعهد پذیری، مسئولیت پذیری، امانتداری، حس جمعی، نوعدوستی و سرمایه اجتماعی تقویت می شود.
نظرات