• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۲۰:۵۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40628
  • خبرنگار : 50223

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تغییر فرمانداران و بخشداران استان/نبود احزاب قوی باعث گرایش مردم به سمت طایفه گرایی می شود

تغییر فرمانداران و بخشداران استان/نبود احزاب قوی باعث گرایش مردم به سمت طایفه گرایی می شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تغییر فرمانداران و بخشداران استان را حتما خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید محمد کاظم نظری سه شنبه، 25 اردیبهشت ماه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در روند تغییر مدیران نگاه و روش تغییر سریع و اتوبوسی وجود ندارد و به مدیران برای ارائه ظرفیت ها فرصت داده می شود . مدیران سرمایه استان هستند و نگاه به تغییرات برای رشد و توسعه ضروری است .

وی اظهارکرد: تغییر و تحولات لازم است که در سطح فرمانداران و بخشداران استان حتما تغییراتی خواهیم داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت رسانه ای و نقش آن در توسعه، خاطرنشان کرد: بازوی توانمند و یار و یاور وزارت کشور، اصحاب رسانه و نخبگان این حوزه هستند .

نظری تصریح کرد: امید است با همت همگانی در راستای توسعه استان گام برداشته و برای هم افزایی و توسعه استان تلاش کنیم .

وی بر افزایش سرعت رشد و تلاش برای پیشرفت استان تاکید کرد و ادامه داد: پرداختن به حواشی سرعت رشد استان را می گیرد و کمک به توسعه استان با همفکری، همدلی و هم افزایی ضروری است .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بحران ها و نحوه کنترل عنوان کرد: در زمین لرزه اخیر نقش رسانه ها در بی اثر کردن شایعات محسوس بود و این مهم شایسته تقدیر است .

نظری خواستار افزایش آرامش در جامعه با هدفگذاری مناسب و کنترل صحیح بحران ها با تکیه بر ظرفیت رسانه ای شد .

وی با اشاره به اهمیت مقابله با طایفه گرایی ها، تاکید کرد: طایفه گرایی از جمله آسیب های جدی استان است و بخش منفی آن در استان ما برجسته است و از سیاست های استاندار نیز مقابله با طایفه گرایی ها بوده است و ادامه خواهد داشت .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقویت و توسعه احزاب لازم است و کاهش طایفه گرایی از نتایج تقویت و رشد احزاب است .

نظری با اشاره به آسیب های اجتماعی، بیان کرد: تحقق مقابله با آسیب های اجتماعی همکاری همه حوزه ها و نخبگان را طلب می کند و باید از ظرفیت همایش ها و برنامه ها نیز استفاده شود . با هدف پوشش مناطق حاشیه نشین، یک میلیارد تومان به سازمان فنی و حرفه ای استان برای آموزش و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار حاشیه شهرهای استان تخصیص داده شد .

وی تصریح کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی و اعتیاد زنان نیز اقدامات مناسبی در دست اقدام است . دستگاه های استانی نیز در حوزه آسیب های اجتماعی با محوریت ۱۳ دستگاه فعال شده اند .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای پرواز تهران- یاسوج از استفاده از توان تمام استان ها برای جستجوی پیکرها با مدیریت هلال احمر خبر داد و ادامه داد: تمام ظرفیت ها برای انجام مطلوب عملیات به کار گرفته می شود اما از طولانی شدن جستجو ها نگران هستیم .

نظری با اشاره به رصد تخلفات انتخاباتی، افزود: کسی حق تبلیغات زودهنگام برای انتخابات مجلس ندارد و تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تخلف قانونی است که دستگاههای نظارتی به شکل خصوصی و کتبی تذکرات لازم را می دهند و در تایید صلاحیت داوطلبان موثر خواهد بود . بردن استان پیش از زمان مقرر به سمت فضای انتخاباتی به توسعه استان ضربه می زند.

وی خاطرنشان کرد: نبود احزاب قوی باعث گرایش مردم به سمت طایفه گرایی می شود که باید تحزب در استان تقویت شوند البته دولت تلاش دارد که احزاب و تشکلها رشد کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با احزاب اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالگرای استان نشست ها و جلساتی داشته ایم و از چنین جلساتی نیز استقبال می کنیم.

|

|

|

|

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha